Quote from Guest on 23 May 2011, 20:48Efter 2 år och 4 månader av registerad träning vill GPS funktionen gå i pension, jag tycker det är lite väl tidigt.
Jag har testat tömma klockan helt på pass, gjort den störmlös och laddat upp den på nytt, gjort "Soft reset", gjort "hard reset", uppdater
Efter 2 år och 4 månader av registerad träning vill GPS funktionen gå i pension, jag tycker det är lite väl tidigt.
Jag har testat tömma klockan helt på pass, gjort den störmlös och laddat upp den på nytt, gjort "Soft reset", gjort "hard reset", uppdater
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 20:58Testa med Garmins kundcenter i Billdal (utanför göteborg), dem brukar vara helt OK att ha och göra med.
Teknisk support
Telefon: 0774 45 20 20
Öppettider: 09:00 - 17:00 måndag till fredag
E-post: support@garmin.se
Testa med Garmins kundcenter i Billdal (utanför göteborg), dem brukar vara helt OK att ha och göra med.
Teknisk support
Telefon: 0774 45 20 20
Öppettider: 09:00 - 17:00 måndag till fredag
E-post: support@garmin.se
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 20:59Kontakta återförsäljaren eller Garmin? Har hört att de är duktiga på att lösa det hela...
Kontakta återförsäljaren eller Garmin? Har hört att de är duktiga på att lösa det hela...
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 21:11Det kan ju vara värt ett försök, jag skickar ett mail så får ja se vad de svarar. Återkommer med resultat.
Det kan ju vara värt ett försök, jag skickar ett mail så får ja se vad de svarar. Återkommer med resultat.
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 23:30Låter väldigt skumt. Söker den inte sateliter när du startar den?
Låter väldigt skumt. Söker den inte sateliter när du startar den?
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 22:15Svaret blev, skicka in den till oss.
Ska höra efter vad de ska ha för att felsöka.
Jo, den söker men det ser lite märkligt ut i ett av "sökfönstren".
Det kan kanske vara ett antennfel.
Jag har en annan GPS, en outdoor 60 cxs som ser snarlik ut i vissa av
Svaret blev, skicka in den till oss.
Ska höra efter vad de ska ha för att felsöka.
Jo, den söker men det ser lite märkligt ut i ett av "sökfönstren".
Det kan kanske vara ett antennfel.
Jag har en annan GPS, en outdoor 60 cxs som ser snarlik ut i vissa av
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 00:20I min blir det bara ett brett svart streck i mitten av skärmen, inga andra fönster?
Skall bli spännande att höra vad det kan vara.
I min blir det bara ett brett svart streck i mitten av skärmen, inga andra fönster?
Skall bli spännande att höra vad det kan vara.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 22:33Jag kommer att skicka in den efter förnyad korrespondens med Garmins support. Går den inte att laga alternativt kostar det för mycket erbjöds jag köpa en ny för 700 sek (t+)
Måste klara av stadsloppet 18 juni först, sedan skickar jag iväg den.
Jag kommer att skicka in den efter förnyad korrespondens med Garmins support. Går den inte att laga alternativt kostar det för mycket erbjöds jag köpa en ny för 700 sek (t+)
Måste klara av stadsloppet 18 juni först, sedan skickar jag iväg den.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 22:07Inskickad till Garmins service i Billdal, efter registrering av serviceärende på Garmins hemsida. Det skedde tisdag 21 juni, sent på kvällen och jag skickade den som vanligt brev.
Torsdag 23 juni kommer E-post som meddelar att ärendet är avslutat och GPS
Inskickad till Garmins service i Billdal, efter registrering av serviceärende på Garmins hemsida. Det skedde tisdag 21 juni, sent på kvällen och jag skickade den som vanligt brev.
Torsdag 23 juni kommer E-post som meddelar att ärendet är avslutat och GPS