Quote from Guest on 16 May 2011, 17:59Hallå!
Det är så att jag har fått upp ögonen för cykling i och med att jag fick testa farsans gamla Peugeot racer för inte så länge sedan. Problemet kommer då till instegscyklarnas höga priser (allting är relativt), men då hittade jag chainreacioncyckles
Hallå!
Det är så att jag har fått upp ögonen för cykling i och med att jag fick testa farsans gamla Peugeot racer för inte så länge sedan. Problemet kommer då till instegscyklarnas höga priser (allting är relativt), men då hittade jag chainreacioncyckles
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 18:09Verkar inte som länken funkar längre, men CRC ligger ju inom EU området så skatt och tull behöver du inte bekymra dig om...
Verkar inte som länken funkar längre, men CRC ligger ju inom EU området så skatt och tull behöver du inte bekymra dig om...
Quote from Jonny Persson on 16 May 2011, 18:11Länken funkar om du tar bort punkten på slutet.
Länken funkar om du tar bort punkten på slutet.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 18:32Jäpp, funkade bra utan punkten på slutet...
Helt Ok cykel för de pengarna, kommer säkert bli diskussion gällande komponenter osv, men utifrån de förutsättningar Henrik säger så vore väl detta en bra instegscykel. Testa och tycker du det är kul att cykla
Jäpp, funkade bra utan punkten på slutet...
Helt Ok cykel för de pengarna, kommer säkert bli diskussion gällande komponenter osv, men utifrån de förutsättningar Henrik säger så vore väl detta en bra instegscykel. Testa och tycker du det är kul att cykla
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 19:16Prisa Gud för EU! 😉 lär väl bli att investera lite längre fram som en sorts studentpresent till mig själv. Får försöka cykla ifrån arbetslösheten sen antar jag :/
Tänkte också det med betalningen, det funkar väl bra att betala med e-kort? Eller vad det n
Prisa Gud för EU! 😉 lär väl bli att investera lite längre fram som en sorts studentpresent till mig själv. Får försöka cykla ifrån arbetslösheten sen antar jag :/
Tänkte också det med betalningen, det funkar väl bra att betala med e-kort? Eller vad det n
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 19:17Om det är VISA du menar, så ja, det fungerar.
Om det är VISA du menar, så ja, det fungerar.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:43Tänk bara till ordentligt när det gäller storlek på cykeln innan du bestämmer dig.
Tänk bara till ordentligt när det gäller storlek på cykeln innan du bestämmer dig.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:59PayPal funkar bra också.
PayPal funkar bra också.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:10... som sagt va, komponentern?
Har inte Sora fått mycket negativ kritik?!
Risken är du blir besviken när växlarna inte hoppar i som du önskar.
... som sagt va, komponentern?
Har inte Sora fått mycket negativ kritik?!
Risken är du blir besviken när växlarna inte hoppar i som du önskar.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:31Håller med Peter Nilsson och dessutom är cykeln rena skräpet om några år när den ska säljas på Blocket. Sora håller ju inte nån högre kvalité.
Läs på om olika komponenter och hitta en bra begagnad cykel på just Blocket eller nån av cykelsidornas köp&sälj
Håller med Peter Nilsson och dessutom är cykeln rena skräpet om några år när den ska säljas på Blocket. Sora håller ju inte nån högre kvalité.
Läs på om olika komponenter och hitta en bra begagnad cykel på just Blocket eller nån av cykelsidornas köp&sälj