Quote from Guest on 21 August 2010, 18:26Gran Fondo Start kl. 9.00
Längd 137 km, 1355 höjdmeter.
Medio Fondo Start kl. "utreds"
Längd 84 km, 895 höjdmeter.
Piccolo Fondo Start kl. "utreds"
Längd 62 km. En hel del höjdmeter.
Gran Fondo Start kl. 9.00
Längd 137 km, 1355 höjdmeter.
Medio Fondo Start kl. "utreds"
Längd 84 km, 895 höjdmeter.
Piccolo Fondo Start kl. "utreds"
Längd 62 km. En hel del höjdmeter.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 18:36Sådär. Anmält och betalt Piccolo. Det får räcka för min gistna lilla kropp.
Är ni laddade?
Sådär. Anmält och betalt Piccolo. Det får räcka för min gistna lilla kropp.
Är ni laddade?
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 19:44Japp ! Var och kollade på Kung Frodes lopp idag...... Imponerande 🙂 25varv upp för den hemska backen. Så visst är man taggad.
/ Markus
Japp ! Var och kollade på Kung Frodes lopp idag...... Imponerande 🙂 25varv upp för den hemska backen. Så visst är man taggad.
/ Markus
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 19:58Ja, den har man spytt i.
Ja, den har man spytt i.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 20:23Ah, jag var oxå där och kollade (fast vi stod vid Tostaredsvägen). Ses i morgon!
Ah, jag var oxå där och kollade (fast vi stod vid Tostaredsvägen). Ses i morgon!
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 20:25Har aldrig spytt i den backen men jag har brutit CCGF (medio) för två år sen efter just den backen. Hade dock bestämt mig efter 4 mil att bryta. Benen var cementstockar.
Har aldrig spytt i den backen men jag har brutit CCGF (medio) för två år sen efter just den backen. Hade dock bestämt mig efter 4 mil att bryta. Benen var cementstockar.
Quote from Lars Mörrby on 21 August 2010, 20:47Men hallå - i morgon är ju Göteborg Triathlon i Hindås. Då kan ni inte vara i Kungsbacka. Snacka om planeringskrock....
Men hallå - i morgon är ju Göteborg Triathlon i Hindås. Då kan ni inte vara i Kungsbacka. Snacka om planeringskrock....
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 20:48Exakt men nästa helg är det Tjörn :-).
Exakt men nästa helg är det Tjörn :-).
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 23:19Är det någon som har numret till snubben som byggt backen efter Sätila? Skulle gärna vilja ta ett snack med honom!
Gjorde debut i Gran Fondo Kungsbackaa idag och måste säga att det var en väldigt utmanande bana. Sjukt stumma ben redan vid första kontroll
Är det någon som har numret till snubben som byggt backen efter Sätila? Skulle gärna vilja ta ett snack med honom!
Gjorde debut i Gran Fondo Kungsbackaa idag och måste säga att det var en väldigt utmanande bana. Sjukt stumma ben redan vid första kontroll