Quote from Guest on 29 July 2007, 22:44Den 12 augusti är det dags för andra upplagan av Lygnens Venners och Cykel Citys lopp Gran Fondo Kungsbacka. Det finns två banor att välja på – 137 eller 84 km, båda skönt kuperade på finfina vägar.
Eurosports Anders Adamsson var med och körde förra året
Den 12 augusti är det dags för andra upplagan av Lygnens Venners och Cykel Citys lopp Gran Fondo Kungsbacka. Det finns två banor att välja på – 137 eller 84 km, båda skönt kuperade på finfina vägar.
Eurosports Anders Adamsson var med och körde förra året
Quote from Lotta W on 29 July 2007, 22:54Det vore bra att cykla lite inför Sala silverman... 🙂
Det vore bra att cykla lite inför Sala silverman... 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 00:05Nej!
Nej!
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 10:11Sista dagen att betala är i morgon (31/7) om man vill slippa efteranmälningsavgiften på 100 spänn.
Sista dagen att betala är i morgon (31/7) om man vill slippa efteranmälningsavgiften på 100 spänn.
Quote from Lena O on 30 July 2007, 12:16hmmm .... en utförlig beskrivning till startplatsen skulle önskas isåfall 😉
hmmm .... en utförlig beskrivning till startplatsen skulle önskas isåfall 😉
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 13:11E6:an
E6:an
Quote from Lena O on 30 July 2007, 13:43Ssshhhh nu David ... be a good boy!
Ssshhhh nu David ... be a good boy!
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 13:54Starten är där Kungsbacka tredagars gick Fredag, Lördag o Söndag efter Kriti Flygare.
Starten är där Kungsbacka tredagars gick Fredag, Lördag o Söndag efter Kriti Flygare.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 30 July 2007, 15:34Jag är sugen på att åka! ÄR det fler från de södra regionerna som kommer att köra? David? Linus? Andra?
Jag är sugen på att åka! ÄR det fler från de södra regionerna som kommer att köra? David? Linus? Andra?
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 16:01Ska jag köra något den helgen blir det Västboloppet i Burseryd.
Ett av de mest klassiska loppen i den svenska kalendern.
Bara Skandis, Sollerön och SM har högre status.
Ska jag köra något den helgen blir det Västboloppet i Burseryd.
Ett av de mest klassiska loppen i den svenska kalendern.
Bara Skandis, Sollerön och SM har högre status.