Quote from Guest on 3 March 2008, 11:07Jag har satt upp ett eget träningsprogram, som nu helt plötsligt har blivit dubbelt! Alltså dagens träningspass har blivit till två pass! Och inte bara idag, utan typ resten av veckorna också! Hur gör jag för att ändra det? och hur gör man förresten för
Jag har satt upp ett eget träningsprogram, som nu helt plötsligt har blivit dubbelt! Alltså dagens träningspass har blivit till två pass! Och inte bara idag, utan typ resten av veckorna också! Hur gör jag för att ändra det? och hur gör man förresten för
Quote from Camilla Höög on 3 March 2008, 11:17Ett träningsprogram är bara en mall för att skapa upp träningar. Så fort du startat ett program så är passen bara vanliga träningar utan koppling till träningsprogrammet.
Om du startar ett träningsprogram 2 gånger så blir det dubbla pass av allt. Alltså,
Ett träningsprogram är bara en mall för att skapa upp träningar. Så fort du startat ett program så är passen bara vanliga träningar utan koppling till träningsprogrammet.
Om du startar ett träningsprogram 2 gånger så blir det dubbla pass av allt. Alltså,
Quote from Eric Jacobsson on 3 March 2008, 11:36tack!!!
tack!!!
Quote from Lotta Lindström on 3 March 2008, 15:43Annars är det bara att träna dubbelt så mycket 😉
Annars är det bara att träna dubbelt så mycket 😉
Quote from Eric Jacobsson on 3 March 2008, 15:50haha
jag kände hur pressen ökade när jag loggade in i morse - hade datorn bestämt sig för att jag behövde mer träning? det blev lite väl mycket...
haha
jag kände hur pressen ökade när jag loggade in i morse - hade datorn bestämt sig för att jag behövde mer träning? det blev lite väl mycket...