Quote from Guest on 21 December 2008, 21:56BILD:http://velonista.se/wp-content/uploads/2008/12/mellandags.jpg
2008 skall bli 2009, men först kan man behöva sig en rejäl skön genomkörare. Vi är några cykelkompisar som kommer köra en tretimmars spinning i mellandagarna för alla ni andra cykelkompis
BILD:http://velonista.se/wp-content/uploads/2008/12/mellandags.jpg
2008 skall bli 2009, men först kan man behöva sig en rejäl skön genomkörare. Vi är några cykelkompisar som kommer köra en tretimmars spinning i mellandagarna för alla ni andra cykelkompis
Quote from Lena O on 21 December 2008, 22:06oooo wish I were i Gothenburg (#)
oooo wish I were i Gothenburg (#)
Quote from Emma Sjöberg on 22 December 2008, 09:17Jag tänkte supporta genom att köra på hemmaplan.. det kan väl du med Mr F!
Jag tänkte supporta genom att köra på hemmaplan.. det kan väl du med Mr F!
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 12:47Synd att Göteborg ligger långt bort.
Herr Fleming kanske kör ngt längre pass framöver i vår som jag kan hoppa med på, då det är ca 15 år sedan som jag gick på ett spinningpass..
Synd att Göteborg ligger långt bort.
Herr Fleming kanske kör ngt längre pass framöver i vår som jag kan hoppa med på, då det är ca 15 år sedan som jag gick på ett spinningpass..
Quote from Mats Andersson on 22 December 2008, 13:39Bara 10 platser kvar i Göteborg nu!
Bara 10 platser kvar i Göteborg nu!
Quote from Lena O on 22 December 2008, 13:44Silva. Vi kör varje lördag/söndag ... och det är alltid grattis 😉
Silva. Vi kör varje lördag/söndag ... och det är alltid grattis 😉
Quote from Mats Andersson on 22 December 2008, 22:17Tre ynka platser kvar nu!
Tre ynka platser kvar nu!
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 11:09Vem väljer musik?
Ska jag överleva tre timmar så är det bästa att musiken inte suger!
🙂
Vem väljer musik?
Ska jag överleva tre timmar så är det bästa att musiken inte suger!
🙂
Quote from Mats Andersson on 23 December 2008, 12:14Jag väljer musiken. Den suger inte. 🙂
En ynka plats kvar nu så skynda dig om du vill med!
Jag väljer musiken. Den suger inte. 🙂
En ynka plats kvar nu så skynda dig om du vill med!
Quote from Peter Eriksson on 23 December 2008, 13:26Att Christer väljer musiken borgar för hög kvalle (om han inte gjort en helomvändning och blivit "allätare" på senare år)
Känner mig grymt sugen att hoppa på den sista platsen men det måste nog bli en annan gång.
Att Christer väljer musiken borgar för hög kvalle (om han inte gjort en helomvändning och blivit "allätare" på senare år)
Känner mig grymt sugen att hoppa på den sista platsen men det måste nog bli en annan gång.