Quote from Guest on 10 January 2009, 18:45Jag har startat en grupp för mina vänner men har problem med gruppmålet. Jag har ställt in att det ska vara 3 timmars träning per vecka, men jag vill att detta ska vara per medlem. Hur stället jag in detta?
Som det är nu står den kvar på 180 minuter trot
Jag har startat en grupp för mina vänner men har problem med gruppmålet. Jag har ställt in att det ska vara 3 timmars träning per vecka, men jag vill att detta ska vara per medlem. Hur stället jag in detta?
Som det är nu står den kvar på 180 minuter trot
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 18:55Tror det finns en grej att bocka i för genomsnitt per medlem.
Tror det finns en grej att bocka i för genomsnitt per medlem.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 18:57Jo den har jag sett och testat. Den funkar. Men det går inte att ställa in så att den totala mängden räknas upp i stället? Känns ju roligare att de att vi tillsammans tex har tränat 100 timmar den här månaden än att vi i snitt tränat 6 timmar var. 😛
Jo den har jag sett och testat. Den funkar. Men det går inte att ställa in så att den totala mängden räknas upp i stället? Känns ju roligare att de att vi tillsammans tex har tränat 100 timmar den här månaden än att vi i snitt tränat 6 timmar var. 😛
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 19:28Det finns inte någon funktion. Enda chansen är att du ändrar manuellt från 3h till 6h.
Det finns inte någon funktion. Enda chansen är att du ändrar manuellt från 3h till 6h.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 19:30Aha, vad synd. Tack för hjälpen i alla fall.
Aha, vad synd. Tack för hjälpen i alla fall.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 19:47Du tror inte det blir ett snitt över deltagarna då? hmm... Neh jag vet inte.
Du tror inte det blir ett snitt över deltagarna då? hmm... Neh jag vet inte.