Quote from Guest on 18 November 2007, 15:42Det verkar vara någon bugg i sammanräkningen för gruppmålet, åtminstone för längdskidor. Av någon anledning så redovisas total sträcka med två decimaler och det faktum att vi inte ens kommit upp i 40km totalt sedan 1/7 verkar osannolikt...
Det verkar vara någon bugg i sammanräkningen för gruppmålet, åtminstone för längdskidor. Av någon anledning så redovisas total sträcka med två decimaler och det faktum att vi inte ens kommit upp i 40km totalt sedan 1/7 verkar osannolikt...
Quote from Funbeat user on 18 November 2007, 15:52Jaa det e något som e galet, har själv reggat 37.5 km. Startade själv en grupp och där räknas det rätt, men där räknas km/gruppmedlem
Jaa det e något som e galet, har själv reggat 37.5 km. Startade själv en grupp och där räknas det rätt, men där räknas km/gruppmedlem
Quote from ellen olsson on 18 November 2007, 16:04Jag hittade felet. Av någon anledning så har målet registrerats att räkna med ett medelvärde (km/gruppmedlem). Det var inte det enda felet heller med tanke på att det innan dagens uppdatering bara räknade "rullskidor"...
Jag passade på att ändra målet ti
Jag hittade felet. Av någon anledning så har målet registrerats att räkna med ett medelvärde (km/gruppmedlem). Det var inte det enda felet heller med tanke på att det innan dagens uppdatering bara räknade "rullskidor"...
Jag passade på att ändra målet ti
Quote from ellen olsson on 18 November 2007, 16:04J-a dublett!
J-a dublett!
Quote from Funbeat user on 18 November 2007, 16:06Två gånger Fredrik!
Två gånger Fredrik!