Quote from Guest on 19 March 2012, 13:29Hej, jag bor i den norra delen av innerstaden och vill gärna komma ut med min racer. Är det någon som har tips på bra vägar norrut som är grusfria så här dags?
mvh John
Hej, jag bor i den norra delen av innerstaden och vill gärna komma ut med min racer. Är det någon som har tips på bra vägar norrut som är grusfria så här dags?
mvh John
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 13:39Mälaröarna lär vara sopade från Nockebybron ut via Drottningholm-Tappström-och vidare ut mot Färingsö (inkl Lullehovsbron). Min erfarenhet säger "ta det lugnt i tunnlarna".
Mälaröarna lär vara sopade från Nockebybron ut via Drottningholm-Tappström-och vidare ut mot Färingsö (inkl Lullehovsbron). Min erfarenhet säger "ta det lugnt i tunnlarna".
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 15:05Från Överjärva gård o upp åtm till Sollentuna C sopat. Men vidare norrut vet jag inte.
Från Överjärva gård o upp åtm till Sollentuna C sopat. Men vidare norrut vet jag inte.
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2012, 15:24Japp, sopgubbarna är mörkrädda och vågar inte sopa i tunnlar.
Japp, sopgubbarna är mörkrädda och vågar inte sopa i tunnlar.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 16:19Eller så är sop-jeeparna lite för höga för tunnlar, o handsopning lite för lågprioriterat.
Eller så är sop-jeeparna lite för höga för tunnlar, o handsopning lite för lågprioriterat.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 17:39Tack för svaren! Ska nog ta mig en tur imorgon, ser ut att bli behagligt väder
Tack för svaren! Ska nog ta mig en tur imorgon, ser ut att bli behagligt väder
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 21:50Hur långt måste man komma ut från stan för att hitta bra landsvägar utan så mycket trafik? Har inte så stor koll på bra träningsvägar alls egentligen.
Hur långt måste man komma ut från stan för att hitta bra landsvägar utan så mycket trafik? Har inte så stor koll på bra träningsvägar alls egentligen.
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 09:21Mälaröarna från Drottningholm och ut mot Färingsö är bra på det sättet att det finns cykelbanor hela vägen till Skå kyrka, 15 km ut. Väl där finns det ett hyggligt bra vägnät som inte är största vägen utom kortare bitar. Kolla t ex på http://www.funbeat.s
Mälaröarna från Drottningholm och ut mot Färingsö är bra på det sättet att det finns cykelbanor hela vägen till Skå kyrka, 15 km ut. Väl där finns det ett hyggligt bra vägnät som inte är största vägen utom kortare bitar. Kolla t ex på http://www.funbeat.s