Quote from Guest on 13 August 2011, 21:47Hur hittar jag enklast en manual eller video på hur man kan ställa in Forerunner 305 till GSC 10? Jag antar att jag ska göra en del inställningar innan jag börja använda sensorn till cykeln!
Hur hittar jag enklast en manual eller video på hur man kan ställa in Forerunner 305 till GSC 10? Jag antar att jag ska göra en del inställningar innan jag börja använda sensorn till cykeln!
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 21:57Det primära du behöver göra är att hålla inne mode-knappen och välja någon av bike-moderna (förslagsvis bike1). Då kommer klockan hitta sensorn. Sedan vill du förmodligen visa kadens i någon display. Settings>bike>display osv.
Det primära du behöver göra är att hålla inne mode-knappen och välja någon av bike-moderna (förslagsvis bike1). Då kommer klockan hitta sensorn. Sedan vill du förmodligen visa kadens i någon display. Settings>bike>display osv.
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 22:10Det ska snurras också 🙂
Det ska snurras också 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 22:12Jo, sensorn måste vara aktiverad för att den ska hittas.
Klockans, och förmodligen även sensorns, manual finns fö på Garmins sajt.
Jo, sensorn måste vara aktiverad för att den ska hittas.
Klockans, och förmodligen även sensorns, manual finns fö på Garmins sajt.