Quote from Guest on 24 May 2012, 06:40Har lite svårt att nå med fingrarna runt bromsarna när jag sitter i raceställning. Vet att det finns gummidelar man kan sätta på handtaget för att trycka ner handtaget på bromsen lite. Har kollat på wiggle efter sådana delar, men jag kan inte hitta någon
Har lite svårt att nå med fingrarna runt bromsarna när jag sitter i raceställning. Vet att det finns gummidelar man kan sätta på handtaget för att trycka ner handtaget på bromsen lite. Har kollat på wiggle efter sådana delar, men jag kan inte hitta någon
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 06:50Jag hade sådana till Shimano och jag köpte mina på en lokal cykelaffär. Kommer inte ihåg vad de hette, chims, chins eller något sådant. Fp David var den som tipsade mig om det.
Jag hade sådana till Shimano och jag köpte mina på en lokal cykelaffär. Kommer inte ihåg vad de hette, chims, chins eller något sådant. Fp David var den som tipsade mig om det.
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 08:02http://www.bike-discount.de/shop/k1188/road-bike-accessories.html#44569
http://www.bike-discount.de/shop/k1188/road-bike-accessories.html#44569
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 08:12Ja, just sådana som passar endast till ShimaNO.
Annars påverkar styrets form och handtagsplaceringen väldigt mycket.
Ja, just sådana som passar endast till ShimaNO.
Annars påverkar styrets form och handtagsplaceringen väldigt mycket.
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 08:50Nu för tiden har jag Campagnolo och upplever inte alls samma problem som med Shimano.
Nu för tiden har jag Campagnolo och upplever inte alls samma problem som med Shimano.
Quote from Ragnhild Svens on 24 May 2012, 09:12Det kan hjälpa att flytta handtagen lite men då kan det ju å andra sidan bli för långt fram när man har händerna i "viloställning". Jag har en gång gjort ett enkelt mellanlägg av en bit dubbelvikt kabelhölje som jag stack ner mellan handtaget och fästet.
Det kan hjälpa att flytta handtagen lite men då kan det ju å andra sidan bli för långt fram när man har händerna i "viloställning". Jag har en gång gjort ett enkelt mellanlägg av en bit dubbelvikt kabelhölje som jag stack ner mellan handtaget och fästet.