Quote from Guest on 13 May 2008, 09:07Letade runt lite men hittade ingen som frågat samma sak.
Är det möjligt att ange vikten man tränat med?
En annan grej jag saknar är att få ange antal reps på varje utfört set då de kan variera och då kanske också på en gång ange vikt för varje set.
Letade runt lite men hittade ingen som frågat samma sak.
Är det möjligt att ange vikten man tränat med?
En annan grej jag saknar är att få ange antal reps på varje utfört set då de kan variera och då kanske också på en gång ange vikt för varje set.
Quote from Galderma Fritidsförening on 13 May 2008, 09:17Hej
Som svar på din fråga så är det inte möjligt (än i alla fall) att ange vilka vikter man tränat med mer än att du skriver det i kommentaren. Antal reps och set går just nu bara att ange "en gång" eller hur man nu ska säga...
Det vore jättebra om man
Hej
Som svar på din fråga så är det inte möjligt (än i alla fall) att ange vilka vikter man tränat med mer än att du skriver det i kommentaren. Antal reps och set går just nu bara att ange "en gång" eller hur man nu ska säga...
Det vore jättebra om man
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 10:07Fast nu var ju frågan hur man registrerar sin styrketräning på Funbeat och då hörde den väl ändå hemma här?!?! Det är ju inte precis några frågor om upplägg eller hur tung.
Testa med att klicka på "intervaller" till höger när du reggar din träning - där
Fast nu var ju frågan hur man registrerar sin styrketräning på Funbeat och då hörde den väl ändå hemma här?!?! Det är ju inte precis några frågor om upplägg eller hur tung.
Testa med att klicka på "intervaller" till höger när du reggar din träning - där
Quote from Galderma Fritidsförening on 13 May 2008, 23:47Ja det har du såklart rätt i A-M. Det var jag som skrev innan jag tänkte 🙂 Sorry. Det är såklart rätt grupp. Ändrar det i mitt förra inlägg bums.
Ja det har du såklart rätt i A-M. Det var jag som skrev innan jag tänkte 🙂 Sorry. Det är såklart rätt grupp. Ändrar det i mitt förra inlägg bums.
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 May 2008, 10:28Det borde komma en funktion för att radera sina egna inlägg... 🙂
Det borde komma en funktion för att radera sina egna inlägg... 🙂
Quote from Camilla Höög on 14 May 2008, 10:38Ja, det bör gå att radera sina egna inlägg så länge ingen har gjort ett inlägg efter det.
Ja, det bör gå att radera sina egna inlägg så länge ingen har gjort ett inlägg efter det.
Quote from Magnus Gelang on 14 May 2008, 10:43Man borde inte kunna redigera sina inlägg efter att de lästs heller för det kan bli mycket konstigt då 🙂
Man borde inte kunna redigera sina inlägg efter att de lästs heller för det kan bli mycket konstigt då 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 10:45ja det känns lite konstigt att redigera meningen i sina inlägg. stavning en sak, men man ska nog stå fast vid man skrivit från början.
har man missupfattat ska man stå för det, har mna varit ett pucko lika så.
går ju utmärkt att göra nya inlägg med rätte
ja det känns lite konstigt att redigera meningen i sina inlägg. stavning en sak, men man ska nog stå fast vid man skrivit från början.
har man missupfattat ska man stå för det, har mna varit ett pucko lika så.
går ju utmärkt att göra nya inlägg med rätte
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:04Jag markerar alltid mina ändringar med "Edit", möjligtvis små stavfel undantaget. Jag gillar full spårbarhet.
Edit: så här alltså!
Jag markerar alltid mina ändringar med "Edit", möjligtvis små stavfel undantaget. Jag gillar full spårbarhet.
Edit: så här alltså!
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:49Edit ftw! o/
Men jo det kan bli lite förvirrande ibland... 😮
Edit ftw! o/
Men jo det kan bli lite förvirrande ibland... 😮