Quote from Guest on 16 January 2011, 20:14Marathon och Halvmarathon i Odense, Danmark. Start kl 10.00
För mer info, se:
http://www.hcamarathon.dk/default.asp?lid=12010 var det ca 1300 som sprang marathon samt 1400 som sprang halvmarathon.
Även minimarathon finnes för di små.
Väl mött
Marathon och Halvmarathon i Odense, Danmark. Start kl 10.00
För mer info, se:
http://www.hcamarathon.dk/default.asp?lid=1
2010 var det ca 1300 som sprang marathon samt 1400 som sprang halvmarathon.
Även minimarathon finnes för di små.
Väl mött
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 20:24Jag är sugen! Någon som sprungit? Hur är banan? arrangemanget i övrigt?
Jag är sugen! Någon som sprungit? Hur är banan? arrangemanget i övrigt?
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 09:21En arbetskamrat till mig har sprungit för några år sedan. Han sa att det är en flak bana (det står det också på hemsidan) och att arrangemanget är bra.
Verkar vara "lagom" stort, utan trängsel. Perfekt. Skall bli kul att testa!
En arbetskamrat till mig har sprungit för några år sedan. Han sa att det är en flak bana (det står det också på hemsidan) och att arrangemanget är bra.
Verkar vara "lagom" stort, utan trängsel. Perfekt. Skall bli kul att testa!
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 12:40hur var loppet? 🙂 ..funderar till 2012..
hur var loppet? 🙂 ..funderar till 2012..
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 13:53Mycket bra arrangerat. Riktigt bra mässa trots att det inte är så stort. Ganska flack och snabb bana. Det enda som inte var bra i år var vädret. Ösregn som övergick i skyfall! Hoppas på bättre väder nästa år!
Mycket bra arrangerat. Riktigt bra mässa trots att det inte är så stort. Ganska flack och snabb bana. Det enda som inte var bra i år var vädret. Ösregn som övergick i skyfall! Hoppas på bättre väder nästa år!
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 22:49Roligt att höra! Haha, åh- det lät ju inte så bra dock..fast svårt att göra något åt! Hoppas också på bättre väder 2012!
Roligt att höra! Haha, åh- det lät ju inte så bra dock..fast svårt att göra något åt! Hoppas också på bättre väder 2012!
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 13:00Ja! 2012 hoppas vi på bättre väder. Mycket trevligt, lagom stort arrangemang.
Ja! 2012 hoppas vi på bättre väder. Mycket trevligt, lagom stort arrangemang.
Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 21:04Är det någon som vet när loppet brukar bli fulltecknat?
Är det någon som vet när loppet brukar bli fulltecknat?
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 10:15Jag tror inte att man har satt något tak på antalet deltagare.
Jag tror inte att man har satt något tak på antalet deltagare.
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 17:45ah- okej 🙂
ah- okej 🙂