Quote from Guest on 25 March 2015, 13:51Tidigare visades höjddata från Garminimport här i Funbeat. För mig har det försvunnit någon gång från början på mars.
Är det bara jag som har det här problemet eller är det allmänt?
Såg i en annan tråd att någon typ av förändring gjorts med höjddata i di
Tidigare visades höjddata från Garminimport här i Funbeat. För mig har det försvunnit någon gång från början på mars.
Är det bara jag som har det här problemet eller är det allmänt?
Såg i en annan tråd att någon typ av förändring gjorts med höjddata i di
Quote from Funbeat user on 25 March 2015, 14:01För mig funkar diagrammen, utom för några längre rundor i år, dvs två rundor som är längre än 20 km, där säger den att diagrammet kan inte laddas...
För mig funkar diagrammen, utom för några längre rundor i år, dvs två rundor som är längre än 20 km, där säger den att diagrammet kan inte laddas...
Quote from Funbeat user on 25 March 2015, 16:36Roligt att det fortfarande finns tror de ska folk som tror de ska få rättvisande diagram från gps-klockor. Även med de bästa klockorna, som mäter höjd mha barometri, måste man stanna var 500 meter med, och rekalibrera lufttrycket.
Roligt att det fortfarande finns tror de ska folk som tror de ska få rättvisande diagram från gps-klockor. Även med de bästa klockorna, som mäter höjd mha barometri, måste man stanna var 500 meter med, och rekalibrera lufttrycket.
Quote from Funbeat user on 25 March 2015, 17:32Ja dvs, det är hela diagrammet som inte syns för vissa pass för mig, puls, tempo etc. Höjd har jag aldrig brytt mig om. Tänkte att TS kanske menade samma sak, eller också var det bara höjden?
Ja dvs, det är hela diagrammet som inte syns för vissa pass för mig, puls, tempo etc. Höjd har jag aldrig brytt mig om. Tänkte att TS kanske menade samma sak, eller också var det bara höjden?
Quote from Elias Engqvist on 26 March 2015, 17:32Roligt att det finns folk som skriver så där konstigt: "Roligt att det fortfarande finns tror de ska folk som tror de ska få rättvisande diagram från gps-klockor. "
Roligt att det finns folk som skriver så där konstigt: "Roligt att det fortfarande finns tror de ska folk som tror de ska få rättvisande diagram från gps-klockor. "
Quote from Funbeat user on 30 March 2015, 22:49Lite klipp-o-klistra-fel, Christer 🙁 Sorry...
Lite klipp-o-klistra-fel, Christer 🙁 Sorry...
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 23:07Det är Garmin Connect som är trasigt (och fortfarande inte fixat efter mer än två veckor). Se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1435777
Det är Garmin Connect som är trasigt (och fortfarande inte fixat efter mer än två veckor). Se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1435777
Quote from Funbeat user on 7 April 2015, 13:15Jag importerar TCX-filer i väntan på att Garmin-integrationen skall bli klar men saknar
höjdkurvorna. Det har fungerat, var borta ett tag och kom tillbaka men nu var det länge
sedan det fungerade.
Är det någon annan som importerar TCX-filer som också får
Jag importerar TCX-filer i väntan på att Garmin-integrationen skall bli klar men saknar
höjdkurvorna. Det har fungerat, var borta ett tag och kom tillbaka men nu var det länge
sedan det fungerade.
Är det någon annan som importerar TCX-filer som också får
Quote from Funbeat user on 9 April 2015, 20:43Nu har vi lagat en bugg som gjorde att vissa lite längre pass inte fick något diagram.
Nu har vi lagat en bugg som gjorde att vissa lite längre pass inte fick något diagram.
Quote from Funbeat user on 10 April 2015, 21:26Funkar inte för mig heller!
Funkar inte för mig heller!