Quote from Guest on 27 January 2011, 21:40Idag så visade klockan att jag sprungit 6.66 km men när jag la in rundan i min dagbok så visade den 7,25km är det kompensation för höjdskillnad eller varför blir det så!?
Idag så visade klockan att jag sprungit 6.66 km men när jag la in rundan i min dagbok så visade den 7,25km är det kompensation för höjdskillnad eller varför blir det så!?
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 21:50Har du haft klockan på paus och gått en bit innan du slog på den? Garmin och Funbeat-importen tolkar det lite olika...
Och en sak till, om du springer exempelvis 2000m horisontellt och 100m upp på en kulle har du inte sprungit 2100m. Så det är inte fråga
Har du haft klockan på paus och gått en bit innan du slog på den? Garmin och Funbeat-importen tolkar det lite olika...
Och en sak till, om du springer exempelvis 2000m horisontellt och 100m upp på en kulle har du inte sprungit 2100m. Så det är inte fråga
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 22:03Jagat spårvagnar kanske?
Jagat spårvagnar kanske?
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 06:29Jag slog på den en stund innan för att hitta satteliter men inte gått något. På fridhemsgatan tyckte jag backen var så rolig att jag sprang den en gång till 🙂
Jag slog på den en stund innan för att hitta satteliter men inte gått något. På fridhemsgatan tyckte jag backen var så rolig att jag sprang den en gång till 🙂
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 08:16Det är inte kompensation för höjdskillnad, den är nästan alltid försumbar. På lidingös beryktade abborrabacke gör det ungefär två meter på den kilometern...
Det är inte kompensation för höjdskillnad, den är nästan alltid försumbar. På lidingös beryktade abborrabacke gör det ungefär två meter på den kilometern...