Quote from Guest on 29 November 2014, 20:08Hej Funbeat,
Finns det möjlighet för er att lägga in antal höjdmeter under rapporter, så att man även kan summera detta?
/M
Hej Funbeat,
Finns det möjlighet för er att lägga in antal höjdmeter under rapporter, så att man även kan summera detta?
/M
Quote from Funbeat user on 29 November 2014, 20:18Finns inte vad jag vet. Men jag önskar också den möjligheten!
Finns inte vad jag vet. Men jag önskar också den möjligheten!
Quote from Elias Engqvist on 30 November 2014, 11:58Håller med, det vore bra!
Håller med, det vore bra!
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 14:03Man borde väl kunna lägga in alla data man fyllt i. (Effekt, stigning mm)
Man borde väl kunna lägga in alla data man fyllt i. (Effekt, stigning mm)
Quote from Funbeat user on 16 December 2014, 21:22Bump! Vad säger funbeat crew, går det att fixa?
/M
Bump! Vad säger funbeat crew, går det att fixa?
/M
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 12:12Jag har mailat Funbeat om detta men inte fått något svar. För mig som håller på med randonne och har ett mål om ett antal höjdmeter den här säsongen hade det vart toppen att kunna få upp antalet höjdmeter för en aktivitet. Borde inte vara omöjligt efter s
Jag har mailat Funbeat om detta men inte fått något svar. För mig som håller på med randonne och har ett mål om ett antal höjdmeter den här säsongen hade det vart toppen att kunna få upp antalet höjdmeter för en aktivitet. Borde inte vara omöjligt efter s
Quote from Funbeat user on 12 February 2015, 11:04Nu har vi lagt till höjdmeter (upp/ner) i rapportfunktionen. Det är tillgängligt för premium-medlemmar.
Det kostar 29 kr/månad att vara premium och du kan snabbt bli premium här: http://www.funbeat.se/myprofile/premium.aspx
Nu har vi lagt till höjdmeter (upp/ner) i rapportfunktionen. Det är tillgängligt för premium-medlemmar.
Det kostar 29 kr/månad att vara premium och du kan snabbt bli premium här: http://www.funbeat.se/myprofile/premium.aspx
Quote from Funbeat user on 18 February 2015, 16:17Tack!! (t+)
Tack!! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 July 2015, 09:04Men stämmer det?
Min dotter har "höjdmeter upp" och "nedstigning" i sin rapport. Likadant med en kompis och dom har inte premium. Dock har dom Iphone vilket inte jag har där det inte funkar.
Men stämmer det?
Min dotter har "höjdmeter upp" och "nedstigning" i sin rapport. Likadant med en kompis och dom har inte premium. Dock har dom Iphone vilket inte jag har där det inte funkar.