Quote from Guest on 6 May 2012, 09:30Jag tycker det är svårt att hålla reda på alla diskussioner!
Det finns ju flera sätt men ingen passar mej:
- Sbabbast är ju att kolla längst ner under "Aktuella diskussioner" men den är ju så kort och så ser man ju inte om det är nåt nytt inlägg.
- Kli
Jag tycker det är svårt att hålla reda på alla diskussioner!
Det finns ju flera sätt men ingen passar mej:
- Sbabbast är ju att kolla längst ner under "Aktuella diskussioner" men den är ju så kort och så ser man ju inte om det är nåt nytt inlägg.
- Kli
Quote from Camilla Höög on 6 May 2012, 09:40Vad är det som är jobbigt med gruppindelningen på "Mina olästa diskussioner"? Du måste ju ändå titta på varje rad och se om diskussionen är intressant eller inte oberoende av vilken grupp den ligger i.
När jag arbetar mig igenom alla olästa så börjar jag
Vad är det som är jobbigt med gruppindelningen på "Mina olästa diskussioner"? Du måste ju ändå titta på varje rad och se om diskussionen är intressant eller inte oberoende av vilken grupp den ligger i.
När jag arbetar mig igenom alla olästa så börjar jag
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2012, 10:18Jag klickar alltid bara på "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg. (Du har x olästa inlägg.)" eller ett bokmärke som betyder samma sak...
Då kan jag markera ointressant efter jag sett ev. inlägg...
Jag klickar alltid bara på "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg. (Du har x olästa inlägg.)" eller ett bokmärke som betyder samma sak...
Då kan jag markera ointressant efter jag sett ev. inlägg...
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 12:18Jag har 522 olästa diskussioner och är med i 16 grupper. Att scrolla igenom "Mina olästa diskussioner" tar 22 klickningar! Jag vill inte aktivt trycka "Markera som ointressant" för att får ner den mängden. "Pågående diskussioner" listar på det sätt som ja
Jag har 522 olästa diskussioner och är med i 16 grupper. Att scrolla igenom "Mina olästa diskussioner" tar 22 klickningar! Jag vill inte aktivt trycka "Markera som ointressant" för att får ner den mängden. "Pågående diskussioner" listar på det sätt som ja
Quote from Camilla Höög on 6 May 2012, 13:38Du behöver inte klicka på markera som ointressant för att få bort dem. Ta den första knappen som bara markerar som läst istället.
Jag är med i 39 grupper.
Jag har aldrig så många olästa pga. att jag markerar de som är ointressanta som just ointressanta.
Du behöver inte klicka på markera som ointressant för att få bort dem. Ta den första knappen som bara markerar som läst istället.
Jag är med i 39 grupper.
Jag har aldrig så många olästa pga. att jag markerar de som är ointressanta som just ointressanta.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 08:51Det där med att markera som läst i stället för ointressant var ett bra tips - tack för det! Det är nog det bästa sättet för mej som funkar idag.
Jag tycker dock att det borde vara frivilligt att söka per grupp eller inte, jag vill ändå få info om olästa
Det där med att markera som läst i stället för ointressant var ett bra tips - tack för det! Det är nog det bästa sättet för mej som funkar idag.
Jag tycker dock att det borde vara frivilligt att söka per grupp eller inte, jag vill ändå få info om olästa
Quote from Camilla Höög on 7 May 2012, 09:21En sorterings- och grupperingsfunktion skulle nog lösa det. Då kan man välja själv hur man vill ha det grupperat och sorterat.
En sorterings- och grupperingsfunktion skulle nog lösa det. Då kan man välja själv hur man vill ha det grupperat och sorterat.