Quote from Guest on 18 August 2006, 07:34Här bor jag funktionen är ju ganska intressant men när jag försökte zomma och fixa så råka ja trycka fel å så hamanade pricken inte alls där jag ville ha den. Hur kan man ändra sin prick eller ta bort den?
Här bor jag funktionen är ju ganska intressant men när jag försökte zomma och fixa så råka ja trycka fel å så hamanade pricken inte alls där jag ville ha den. Hur kan man ändra sin prick eller ta bort den?
Quote from Funbeat user on 18 August 2006, 07:44Det finns en länk till höger på sidan som heter "Ta bort din markering".
Det finns en länk till höger på sidan som heter "Ta bort din markering".
Quote from Funbeat user on 18 August 2006, 21:22Har kollat runt på min översikts sida där kart funktionen finns men hittar inte den länken. Har öppnat kartan å kollat men hittar den inte där heller.
Har kollat runt på min översikts sida där kart funktionen finns men hittar inte den länken. Har öppnat kartan å kollat men hittar den inte där heller.
Quote from Funbeat user on 21 August 2006, 09:43Om du väljer Hitta träningskompisar finns det en länk under Var bor du som heter Ta bort din markering. Sen får du väl börja om 😉
Om du väljer Hitta träningskompisar finns det en länk under Var bor du som heter Ta bort din markering. Sen får du väl börja om 😉