Quote from Guest on 10 February 2013, 15:01I år avgörs tävlingen i Åkulla runt och i Yasjön.
500 m simning
25 km cykel
5 km löpningFör mer info se www.challengersport.se
Välkomna!!!
I år avgörs tävlingen i Åkulla runt och i Yasjön.
500 m simning
25 km cykel
5 km löpning
För mer info se http://www.challengersport.se
Välkomna!!!
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 15:11Ingen mer hårding som ska med?
Ingen mer hårding som ska med?
Quote from ellen olsson on 10 February 2013, 17:10Det finns tuffare lopp i trakten.
Det finns tuffare lopp i trakten.
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 20:15Tyvärr samma dag som SM i långdistans, annars hade det varit kul med en tävling på hemmaplan.
Tyvärr samma dag som SM i långdistans, annars hade det varit kul med en tävling på hemmaplan.
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 22:52Jo Fredrik men alla är kanske inte pigga på att simma 9 km och hålla på i tre dagar :-P. Jag gillar lokala små lopp.
Jo Fredrik men alla är kanske inte pigga på att simma 9 km och hålla på i tre dagar :-P. Jag gillar lokala små lopp.
Quote from ellen olsson on 11 February 2013, 14:17AM: Jag syftade på att namnet i princip bara blir fånigt när det redan finns en uppsjö av olika lopp i Halland som är hårdare och tuffare...
AM: Jag syftade på att namnet i princip bara blir fånigt när det redan finns en uppsjö av olika lopp i Halland som är hårdare och tuffare...
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 14:59Nåt ska man ju heta. Det är helt hopplöst att hitta ett bra namn på ett lopp. Men tja, det är inte direkt några uppseendeväckande distanser. Kanske är hårt på nåt annat sätt? Bokträd är ganska hårda.
Nåt ska man ju heta. Det är helt hopplöst att hitta ett bra namn på ett lopp. Men tja, det är inte direkt några uppseendeväckande distanser. Kanske är hårt på nåt annat sätt? Bokträd är ganska hårda.
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 00:41Klockrent namn 🙂
Man kanske borde delta bara på grund av det 😉
Klockrent namn 🙂
Man kanske borde delta bara på grund av det 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 11:55Klart du skall vara med!!! Kommer bli grymt!
Klart du skall vara med!!! Kommer bli grymt!