Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fungerar det? Annars tycker jag det vore jätteroligt! Vill ha ett mål där jag går visst antal steg per dag och där jag får fint 100 % när jag klarat det! 🙂

Jag och Kristina diskuterade om att man kan lägga in som antal reps kanske, men jag vet inte rik

I dagsläget kan man inte ha dagliga mål, vecka är den kortaste tidsperioden. Sen finns inte steg riktigt, men om man räknar med att varje steg är en meter så kan man ju ha ett längdmål istället.

Men x antal steg/vecka hade nästan varit ännu bättre om man kunde haft det 🙂

När man skriver in sina mål kan man ju välja längd, tid eller antal pass tror jag det är. Kunde inte där finnas antal då också? Alltså allmän antal, vissa kanske vill ha antal

Jag håller med Jenny, sätta mål på antal reps är något jag saknar.

Det finns många sätt som målfunktionen skulle kunna förbättras!

Jag startade för ngt år sen en tråd som jag har för mig hette "Mera mål". I den tråden diskutterades olika ideer om hur målfunktionen skulle kunna förbättras. Nu hittar jag inte ens tråden..

Jag skulle oxå vilja ha något alternativ för antal, reps, "övrigt" eller liknande.
Pangar pilbåge, och det blir lite tramsigt att mäta antalet skjutna pilar i kilometer. Det går ju att göra så för att kunna följa upp målsättningar, men då blir ju distanss