Quote from Guest on 26 December 2014, 12:18Nu börjar det bli kallt (7-10 minusgrader i Stockholm på måndag enligt SMHI) och på måndag är det dags att cykla till jobbet igen. Jag har tyvärr ingen möjlighet att ta in cykeln på jobbet utan måste ha den stående utomhus hela arbetsdagen. På nätterna ha
Nu börjar det bli kallt (7-10 minusgrader i Stockholm på måndag enligt SMHI) och på måndag är det dags att cykla till jobbet igen. Jag har tyvärr ingen möjlighet att ta in cykeln på jobbet utan måste ha den stående utomhus hela arbetsdagen. På nätterna ha
Quote from Funbeat user on 26 December 2014, 12:28Av ren kylen ingen problem.
Men få du vatten/snö i växel eller bromswire kan det blir ett problem
Av ren kylen ingen problem.
Men få du vatten/snö i växel eller bromswire kan det blir ett problem
Quote from Funbeat user on 26 December 2014, 12:43Sadeln kan bli rätt kall, så det kan vara skönt med ett överdrag som man har med sig från värmen.
Sadeln kan bli rätt kall, så det kan vara skönt med ett överdrag som man har med sig från värmen.
Quote from Funbeat user on 4 January 2015, 08:33Väldigt lätt att det letar sig in vatten i kedjestagsrören, vevhuset, har du inga dräneringshål, vilket ofta saknas på kolfiberramar, så kan det bli en väldigt tråkig upplevelse.
Men var nogran efter regndagar att vända runt cykel så vattnet kommer ut he
Väldigt lätt att det letar sig in vatten i kedjestagsrören, vevhuset, har du inga dräneringshål, vilket ofta saknas på kolfiberramar, så kan det bli en väldigt tråkig upplevelse.
Men var nogran efter regndagar att vända runt cykel så vattnet kommer ut he