Quote from Guest on 4 March 2010, 07:29Tänk dig följande scenario...
Du är ute på din vanliga söndagstur...
Det går lite segt i backen men du jobbar på som du brukar...
Plötsligt kör en motorcykel upp bakom dig...
http://www.dailymotion.com/video/xcg3ow_tour-de-france-bonus-remi-gaillard_f
Tänk dig följande scenario...
Du är ute på din vanliga söndagstur...
Det går lite segt i backen men du jobbar på som du brukar...
Plötsligt kör en motorcykel upp bakom dig...
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 07:39Den va bra !
Den va bra !
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 08:46Undra hur man skulle reagera själv?
Undra hur man skulle reagera själv?
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 10:25Jag skulle vilja vara cyklisten. Vilken rolig upplevelse
Jag skulle vilja vara cyklisten. Vilken rolig upplevelse
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 10:41det finns fler klipp på samma skämt. har sett minst 4-5 andra cyklister från samma inspelning. riktigt riktigt kul!
det finns fler klipp på samma skämt. har sett minst 4-5 andra cyklister från samma inspelning. riktigt riktigt kul!
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 11:06Jag tyckte det verkade så jobbigt att jag genast lade ner min planerade TdF-satsning ...
Jag tyckte det verkade så jobbigt att jag genast lade ner min planerade TdF-satsning ...
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 12:12Det finns en längre veersion, jo. Sök på gaillard + tour på youtube.
Det finns en längre veersion, jo. Sök på gaillard + tour på youtube.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 20:27😀
😀
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:17Fan vilken chock!! Man kommer lungt och fint på sin motionsrunda ...å vad får man se...två rövhål (bokstavligen) framför en på vägen!!! Jag är förvånad att han inte körde i diket...
Fan vilken chock!! Man kommer lungt och fint på sin motionsrunda ...å vad får man se...två rövhål (bokstavligen) framför en på vägen!!! Jag är förvånad att han inte körde i diket...
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:57Två cykelställ.
Två cykelställ.