Quote from Guest on 9 March 2010, 09:17Någon annan som tränar och är gravid?
Jag är i v 18 och joggar och styrketränar. Vill försöka hålla igång så länge som möjligt.
Någon annan som tränar och är gravid?
Jag är i v 18 och joggar och styrketränar. Vill försöka hålla igång så länge som möjligt.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 09:27Hej! Jag gick just med i gruppen. Jag är i vecka 16. Vi har haft Funbeat tävling på jobbet men den är precis slut, så jag tänkte att jag går med privat istället. Det känns viktigt att hålla igång någorlunda under graviditeten, även om jag kanske inte tänk
Hej! Jag gick just med i gruppen. Jag är i vecka 16. Vi har haft Funbeat tävling på jobbet men den är precis slut, så jag tänkte att jag går med privat istället. Det känns viktigt att hålla igång någorlunda under graviditeten, även om jag kanske inte tänk
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 11:19Hej tjejer
Hur går det för Er?
Under graviditeten det gick inte alls för mig att träna, fick foglossning vid 6:e månad redan. Så nu min lilla dotter är 7månader gammal då mår jag ganska bra att tillbaka till träningen. Hoppas det går bättre för er...
Hej tjejer
Hur går det för Er?
Under graviditeten det gick inte alls för mig att träna, fick foglossning vid 6:e månad redan. Så nu min lilla dotter är 7månader gammal då mår jag ganska bra att tillbaka till träningen. Hoppas det går bättre för er...
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 09:19Hej på er!
Hoppas att det går bra för er att träna. Själv är jag i vecka 21 fick dessvärre lägga löpningen på hyllan för ca 2 veckor sedan vilket jag redan känner stor saknad till.. men det är ju endast för en period =). Det drog för mycket i muskelfäste
Hej på er!
Hoppas att det går bra för er att träna. Själv är jag i vecka 21 fick dessvärre lägga löpningen på hyllan för ca 2 veckor sedan vilket jag redan känner stor saknad till.. men det är ju endast för en period =). Det drog för mycket i muskelfäste
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 11:35Hej,
Va roligt att hitta en grupp för gravida! 🙂
Jag har börjat komma igång med träningen igen, är i vecka 16 nu.
Var för illamående och jätte trött innan, så träning var inte på tapeten.
Vad tränar ni? Jag fick bannord om styrketräning från barnmorska
Hej,
Va roligt att hitta en grupp för gravida! 🙂
Jag har börjat komma igång med träningen igen, är i vecka 16 nu.
Var för illamående och jätte trött innan, så träning var inte på tapeten.
Vad tränar ni? Jag fick bannord om styrketräning från barnmorska
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 20:24För varje dag som går utan träning märker jag att jag vänjer mig att vara utan den. Nu känns det väldigt tungt att fånga upp det igen. Jag har till och med inte orkat med min volleyboll jag brukar spela en gång i veckan. Samtidigt är det grymt stressigt p
För varje dag som går utan träning märker jag att jag vänjer mig att vara utan den. Nu känns det väldigt tungt att fånga upp det igen. Jag har till och med inte orkat med min volleyboll jag brukar spela en gång i veckan. Samtidigt är det grymt stressigt p