Quote from Guest on 26 April 2016, 10:51Distanser: 10 eller 30 km
Pris: 300 respektive 380 till kl 22.00 1 maj**I samband med Bräckans dag går för tredje året i rad Hallandsleden Terräng.
Två distanser finns att välja på; 10 km med start i Äskhults by och 30 km med start i Stättared. Målet
Distanser: 10 eller 30 km
Pris: 300 respektive 380 till kl 22.00 1 maj**
I samband med Bräckans dag går för tredje året i rad Hallandsleden Terräng.
Två distanser finns att välja på; 10 km med start i Äskhults by och 30 km med start i Stättared. Målet
Quote from Funbeat user on 26 April 2016, 11:01Men ooooj! Våndan av att bara vara två som arrangerar ett lopp är att man inte hinner med allt... som att lägga till loppet i alla loppkalendrar.
Nu har vi i alla fall lagt upp det och hoppas inte ni missat Hallandsleden Terräng på grund av denna fadäs
Men ooooj! Våndan av att bara vara två som arrangerar ett lopp är att man inte hinner med allt... som att lägga till loppet i alla loppkalendrar.
Nu har vi i alla fall lagt upp det och hoppas inte ni missat Hallandsleden Terräng på grund av denna fadäs
Quote from Funbeat user on 26 April 2016, 12:16Länken i inbjudan innehåller ett "ä" som inte webläsaren gillar, men byter man det mot ett "a" fungerar det utmärkt 🙂
Tyvärr är maj en notoriskt full månad, annars hade jag nog velat vara med här!
Länken i inbjudan innehåller ett "ä" som inte webläsaren gillar, men byter man det mot ett "a" fungerar det utmärkt 🙂
Tyvärr är maj en notoriskt full månad, annars hade jag nog velat vara med här!
Quote from Funbeat user on 28 April 2016, 12:22Ha ha. TAck Annica! Undra var jag kopierade den ifrån 😀
Ha ha. TAck Annica! Undra var jag kopierade den ifrån 😀