Quote from Guest on 14 June 2011, 14:30AXA Halmstad Triathlon: Sprint-SM/RM/JSM
AXA Halmstad Triathlon: Sprint-SM/RM/JSM
Quote from ellen olsson on 14 June 2011, 14:40Que? Det är väl som vanligt på SM-tävlingarna, dvs. att du tävlar automatiskt i SM/RM-klass om du anmäler dig till någon av dem?
Que? Det är väl som vanligt på SM-tävlingarna, dvs. att du tävlar automatiskt i SM/RM-klass om du anmäler dig till någon av dem?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 15:56nja jag ser dessa 2 klasser på deras sida -
Senior, SM (drafting)
750 m
20 km
5 km
500 krSenior (öppen, start med Master)
750 m
20 km
5 km
500 krmen inte i slutgiltiga anmälningen.
nja jag ser dessa 2 klasser på deras sida -
Senior, SM (drafting)
750 m
20 km
5 km
500 kr
Senior (öppen, start med Master)
750 m
20 km
5 km
500 kr
men inte i slutgiltiga anmälningen.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 07:24Skicka ett mail till tävlingsledningen. De har varit snabba att svara på frågor hittills.
Skicka ett mail till tävlingsledningen. De har varit snabba att svara på frågor hittills.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:10nop, inget svar! ngn annan här dom vet? det börjar bli tight med tid.
nop, inget svar! ngn annan här dom vet? det börjar bli tight med tid.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 15:58Alltså, vadå "vanliga" seniorklassen?
Tävlar du i senior (Elit) blir det i SM klassen.
Dock så verkar det inte finnas någon ren motionsklass (tidtagning men utan att "tävla" ) att deltaga i om det är de du söker efter.
***Edit, Hittade att de hade en
Alltså, vadå "vanliga" seniorklassen?
Tävlar du i senior (Elit) blir det i SM klassen.
Dock så verkar det inte finnas någon ren motionsklass (tidtagning men utan att "tävla" ) att deltaga i om det är de du söker efter.
***Edit, Hittade att de hade en
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 16:24Kolla här Jimmy:
http://iof3.idrottonline.se/SvenskaTriathlonforbundet/Arbetsrum/AXAHalmstadTriathlon/Tavlingsinformation/Distanserochklasser/
Verkar helt klart som att de tänkt köra en motionsklass även på lördagen.
Kolla här Jimmy:
Verkar helt klart som att de tänkt köra en motionsklass även på lördagen.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 16:32Haha ja se, den missade jag helt (fartblind)...
Men inte vill man köra någon slags senior motion(Skum klass(?) eller vill man?
Haha ja se, den missade jag helt (fartblind)...
Men inte vill man köra någon slags senior motion(Skum klass(?) eller vill man?
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 21:31Det är ju så att det nästan inte fins några sprint klasser där man tävlar i riktig sprint-distans eller ens i tävlingsklass. Jag som ska köra mitt första riktiga tri vill köra hela distansen, men eftersom det är första gången så käns det lite som en overk
Det är ju så att det nästan inte fins några sprint klasser där man tävlar i riktig sprint-distans eller ens i tävlingsklass. Jag som ska köra mitt första riktiga tri vill köra hela distansen, men eftersom det är första gången så käns det lite som en overk
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 23:28Klart du ska.
Blir en fantastisk upplevelse och super skoj. Och skulle du mot all förmodan lyckas bli sist ändå så kan du ändå dra till med att du körde med de bästa i ett SM. Behövs fler som vågar.
Och så kommer du kanske lära dig massor som bonus. Vad ä
Klart du ska.
Blir en fantastisk upplevelse och super skoj. Och skulle du mot all förmodan lyckas bli sist ändå så kan du ändå dra till med att du körde med de bästa i ett SM. Behövs fler som vågar.
Och så kommer du kanske lära dig massor som bonus. Vad ä