Quote from Guest on 16 October 2010, 09:36Har kollat runt lite på nätet om tävlingar(halv ironman) i Italien i juni månad, jag hittar inga bra sidor.
Har kollat bl.a. på Trimapper, triathlonlecco.it/.
Någon som vet?
Har kollat runt lite på nätet om tävlingar(halv ironman) i Italien i juni månad, jag hittar inga bra sidor.
Har kollat bl.a. på Trimapper, triathlonlecco.it/.
Någon som vet?
Quote from ellen olsson on 16 October 2010, 09:46http://ironman-italy.com/
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 19:02Krockar med Vättern... 🙁
Krockar med Vättern... 🙁
Quote from ellen olsson on 16 October 2010, 19:04Är du och Reine samma person?
Är du och Reine samma person?
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 19:50Någon/några i norra Italien i juni?
Någon/några i norra Italien i juni?
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 19:59Vem fan är Reine?
Vem fan är Reine?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 17:57Jag är Reine, men inte den Reine som avsågs 🙂
Jag är Reine, men inte den Reine som avsågs 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 05:37Inga halva i Norra Italien.................
Inga halva i Norra Italien.................
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 08:16Cavo Triathlon på Elba ska gå i juni.
Om du sen orkar köra bil 2 timmar från norra italien upp i Schweiz så går Seelandtriathlon Murten den 12e juni.Båda är HIM-distanser.
Cavo Triathlon på Elba ska gå i juni.
Om du sen orkar köra bil 2 timmar från norra italien upp i Schweiz så går Seelandtriathlon Murten den 12e juni.
Båda är HIM-distanser.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 07:42Jag ska utgå från Zürich och cykla runt i norra delarna av Italien, mer förslag är välkommet.
Jag ska utgå från Zürich och cykla runt i norra delarna av Italien, mer förslag är välkommet.