Quote from Guest on 18 June 2009, 20:03När man reggar träning med halva kila t.ex. 32,5kg i styrketräning kommer det senare ej med. (I kalandern.) Det innebär att alla set med halvakilo:n försvinner när man klickar spara. Endast repetitionantalet finns kvar.
När man reggar träning med halva kila t.ex. 32,5kg i styrketräning kommer det senare ej med. (I kalandern.) Det innebär att alla set med halvakilo:n försvinner när man klickar spara. Endast repetitionantalet finns kvar.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 20:13Jag reggar halvkilon och det fungerar för mig.
Jag reggar halvkilon och det fungerar för mig.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 20:35Testat med både . och , när du skriver in?
Testat med både . och , när du skriver in?
Quote from Therese Woodhill on 18 June 2009, 20:41Japp, testat med punkt och komma. Är det nya IE som spökar igen?
Japp, testat med punkt och komma. Är det nya IE som spökar igen?
Quote from Camilla Höög on 18 June 2009, 20:54Både . och , funkar. Punkt omvandlas till kommatecken när man sparar.
Testade även i IE8 både med och utan Compatibility View och där funkade det bra.Jag kikade lite på vad du rapporterat och får en känsla av att du ibland matar in vikten under reps och
Både . och , funkar. Punkt omvandlas till kommatecken när man sparar.
Testade även i IE8 både med och utan Compatibility View och där funkade det bra.
Jag kikade lite på vad du rapporterat och får en känsla av att du ibland matar in vikten under reps och
Quote from Therese Woodhill on 18 June 2009, 21:00Där ser man. Är van vid den ordningen. Känns mer naturlig. Men där har vi väl felet.
Där ser man. Är van vid den ordningen. Känns mer naturlig. Men där har vi väl felet.