Quote from Guest on 26 March 2012, 00:55Hej!
Jag har tänkt att lägga upp ett träningsprogram där man ska öka sin löptid med 10 % per vecka. Till exempel kan då en nybörjare springa 5 minuter första veckan som bastid och 5.5 minuter veckan efter.
När jag skulle lägga upp tiderna i ett tränings
Hej!
Jag har tänkt att lägga upp ett träningsprogram där man ska öka sin löptid med 10 % per vecka. Till exempel kan då en nybörjare springa 5 minuter första veckan som bastid och 5.5 minuter veckan efter.
När jag skulle lägga upp tiderna i ett tränings
Quote from Christer Berg on 26 March 2012, 01:05har du testat att skriva 5:30?
har du testat att skriva 5:30?
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 21:08Du skriver inte hur långt i km som passet är Malin. Å sen får du väl lägga in platåveckor samt veckor med regression etc. Sen finns det något som heter stagnation å som jag är djävligt god vän med...hehehe...Ja annars så kan du ju med ditt schema räkna ut
Du skriver inte hur långt i km som passet är Malin. Å sen får du väl lägga in platåveckor samt veckor med regression etc. Sen finns det något som heter stagnation å som jag är djävligt god vän med...hehehe...Ja annars så kan du ju med ditt schema räkna ut
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 15:14Tackar ödmjukast för alla tips och övriga idéer! (H)
Tackar ödmjukast för alla tips och övriga idéer! (H)