Quote from Guest on 12 March 2008, 22:10Åker till Hamburg fredagen den 25 april och bor på Hotell Hafen. På lördag hämtar vi startnummer och chips. På söndag går maran och då hoppas jag allt går bra.
Åker till Hamburg fredagen den 25 april och bor på Hotell Hafen. På lördag hämtar vi startnummer och chips. På söndag går maran och då hoppas jag allt går bra.
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 22:20Verkar kul. Jag hänger med!
Verkar kul. Jag hänger med!
Quote from Sissel Svanøe on 13 March 2008, 13:07Mm. Det låter kul. Lite kuligare än Lerumsloppet som går samma helg. Och Tyskland är ju så vackert om våren. Tål att tänkas på. 🙂
Mm. Det låter kul. Lite kuligare än Lerumsloppet som går samma helg. Och Tyskland är ju så vackert om våren. Tål att tänkas på. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 13:20Jasså, det tänks fortfarande...måste man inte anmäla sig i dagarna, Maria?
Jasså, det tänks fortfarande...måste man inte anmäla sig i dagarna, Maria?
Quote from Sissel Svanøe on 13 March 2008, 20:28Väntar in din anmälan Anders. Måste ju ha en guide och lite statister i minibussen...
Väntar in din anmälan Anders. Måste ju ha en guide och lite statister i minibussen...
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 10:39Sådärja - då var man anmäld. Oklart exakt hur fort det kommer att gå att springa med tanke på förtiomilastrapatsen efter påsk - men tokvila kombinerat med lite marafart har gjort underverk förr. Har jag hört.
Sådärja - då var man anmäld. Oklart exakt hur fort det kommer att gå att springa med tanke på förtiomilastrapatsen efter påsk - men tokvila kombinerat med lite marafart har gjort underverk förr. Har jag hört.
Quote from Sissel Svanøe on 16 March 2008, 21:28Jaha, då var man anmäld.
Jaha, då var man anmäld.
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 21:58Jaha. Anmäld jag också. En rundtur till fots i Hamburg i slutet av april verkar trevligt...
Jaha. Anmäld jag också. En rundtur till fots i Hamburg i slutet av april verkar trevligt...
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 07:44Vi är tre som åker.
Första gången i Hamburg för mig, det ska bli kul.
Vi är tre som åker.
Första gången i Hamburg för mig, det ska bli kul.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 15:01Verkar som om jag blir tvungen att åka själv i bil till Hamburgeriet eftersom jag måste jobba måndag morgon. Nån som ska springa som vill ha lift från Göteborgstrakten ner på lördag förmiddag/morgon och upp igen söndag kväll?
Verkar som om jag blir tvungen att åka själv i bil till Hamburgeriet eftersom jag måste jobba måndag morgon. Nån som ska springa som vill ha lift från Göteborgstrakten ner på lördag förmiddag/morgon och upp igen söndag kväll?