Quote from Guest on 22 October 2008, 02:17http://www.marathon-hamburg.de/
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 02:27Blir detta månne min maradebut? Vad säger ni som sprungit Hamburg om banan, arrangemanget etc?
Blir detta månne min maradebut? Vad säger ni som sprungit Hamburg om banan, arrangemanget etc?
Quote from Sissel Svanøe on 22 October 2008, 10:41Rekommenderas varmt! Vacker och omväxlande bana. Det enda lopp jag varit med om där det faktiskt känns som det är mer nerför än uppför. Otroligt publikstöd hela vägen. God alkoholfri öl i målområdet, och god alkoholhaltig öl utanför. Välorganiserat, stor
Rekommenderas varmt! Vacker och omväxlande bana. Det enda lopp jag varit med om där det faktiskt känns som det är mer nerför än uppför. Otroligt publikstöd hela vägen. God alkoholfri öl i målområdet, och god alkoholhaltig öl utanför. Välorganiserat, stor
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 12:00Kan bara instämma, fantastiskt bra arrangemang! Och att springa efter Elbe med en jublande jättepublik på båda sidor om banan var magiskt! Fick gåshud och blev lite blöt i ögonen!
Kan bara instämma, fantastiskt bra arrangemang! Och att springa efter Elbe med en jublande jättepublik på båda sidor om banan var magiskt! Fick gåshud och blev lite blöt i ögonen!
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 12:57Du svettades och frös Hans! 😀
Du svettades och frös Hans! 😀
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 13:03Du är bara avundsjuk Anders! Erkänn!
Du är bara avundsjuk Anders! Erkänn!
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 12:44Verkar inte vara mycket att tveka på!
Jag tillbringade ett par veckor i Hamburg för en sisådär fem år sen, måste ha nött åtminstone en marathon framåtebaks på alla gator. Terrängen är onekligen löpvänlig, om man kryssar förbi barerna...Hur bodde ni?
Verkar inte vara mycket att tveka på!
Jag tillbringade ett par veckor i Hamburg för en sisådär fem år sen, måste ha nött åtminstone en marathon framåtebaks på alla gator. Terrängen är onekligen löpvänlig, om man kryssar förbi barerna...
Hur bodde ni?
Quote from Sissel Svanøe on 23 October 2008, 15:24Empire Riverside Hotel på Bernhard Nocht Strasse. Verkade förvånansvärt billigt och bra, tills vi insåg att frukosten inte ingick. Och den var i sanning inte gratis, men den var god. Bra hotell med bastu och iskallt bad som det var underbart att doppa ne
Empire Riverside Hotel på Bernhard Nocht Strasse. Verkade förvånansvärt billigt och bra, tills vi insåg att frukosten inte ingick. Och den var i sanning inte gratis, men den var god. Bra hotell med bastu och iskallt bad som det var underbart att doppa ne