Quote from Guest on 10 February 2009, 14:48Fyra mil och tre ggr uppför Hammarbybacken.
http://www.hammarbyhillxc.se/
Fyra mil och tre ggr uppför Hammarbybacken.
http://www.hammarbyhillxc.se/
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 14:58Charlotta:
Siktar du på vinst iår?
Charlotta:
Siktar du på vinst iår?
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 15:12Ska ge mig fan på att delta i år. Deltog ej förra året på grund av att jag var för lat. Men i år ska jag stå på startlinjen.
Ska ge mig fan på att delta i år. Deltog ej förra året på grund av att jag var för lat. Men i år ska jag stå på startlinjen.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 15:41Kan jag lura iväg Petra på nåt annat så...
Kan jag lura iväg Petra på nåt annat så...
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 16:06Klart du ska köra Joakim, kul som fan förra året.
Själv så får jag nog ligga om jag ska hålla Lotta bakom mig iår igen..
Klart du ska köra Joakim, kul som fan förra året.
Själv så får jag nog ligga om jag ska hålla Lotta bakom mig iår igen..
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 16:20Får du ligga, Jerry?
Får du ligga, Jerry?
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 16:22Är det flugvärdinnan som erbjudit sig?
Är det flugvärdinnan som erbjudit sig?
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 16:30Hur var det att ta sig dit - fanns det parkering eller är det pendeltåget som gäller? Kanske lite tidigt att fundera på det nu men det skadar inte att vara ute i god tid.
Hur var det att ta sig dit - fanns det parkering eller är det pendeltåget som gäller? Kanske lite tidigt att fundera på det nu men det skadar inte att vara ute i god tid.
Quote from Rasmus Olsson on 10 February 2009, 16:39Finns svindyr parkering vid HBB:s fot, eller vid Max i Sjöstaden.
Finns svindyr parkering vid HBB:s fot, eller vid Max i Sjöstaden.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 16:44Från Kungsholmen? Du cyklar naturligtvis, det blir bra uppvärmning.
Från Kungsholmen? Du cyklar naturligtvis, det blir bra uppvärmning.