Quote from Guest on 4 December 2010, 21:33Jag hamnar helt plötsligt på funbeat.net isf funbeat.se när jag klickar på min favoritlänk. Länken har varit densamma under ett år, är det min dator som blivit konstig eller har någon annan samma problem?
Jag hamnar helt plötsligt på funbeat.net isf funbeat.se när jag klickar på min favoritlänk. Länken har varit densamma under ett år, är det min dator som blivit konstig eller har någon annan samma problem?
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 21:43http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=875396
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 12:20Nej Patrik du är inte ensam...men jag har inte sett någon förklaring till detta...se länken enligt ovan...
Nej Patrik du är inte ensam...men jag har inte sett någon förklaring till detta...se länken enligt ovan...
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 12:45Tack för tipsen men jag hamnar ändå fel. Har raderat coockis och sett till så att språkinställningen är svenska men det verkar inte hjälpa.
Tack för tipsen men jag hamnar ändå fel. Har raderat coockis och sett till så att språkinställningen är svenska men det verkar inte hjälpa.
Quote from Camilla Höög on 6 December 2010, 13:40Byter du språkinställningen genom att välja "Svenska" längst ner till höger? Inställningen under "Mina inställningar" påverkar inte vilken site du går till.
Byter du språkinställningen genom att välja "Svenska" längst ner till höger? Inställningen under "Mina inställningar" påverkar inte vilken site du går till.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 14:27Patrik, om du klickar på din "favoritlänk" en gång till efter att du kommit till "funbeat.net" kommer du då till "funbeat.se"? det gör jag, men jag måste logga in igen varje gång även om jag har kryssat i "logga in automatiskt".
(OS Windows XP I.E. 8)
Patrik, om du klickar på din "favoritlänk" en gång till efter att du kommit till "funbeat.net" kommer du då till "funbeat.se"? det gör jag, men jag måste logga in igen varje gång även om jag har kryssat i "logga in automatiskt".
(OS Windows XP I.E. 8)
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 14:31Tror jag har hittat en work-around. När du har kommit till funbeat.net gå längst ner till höger och ändra till "svenska". Logga in på den svenska sidan så fungerade det för mig igen och inloggningen sparades! I alla fall fungerar det just nu.
Tror jag har hittat en work-around. När du har kommit till funbeat.net gå längst ner till höger och ändra till "svenska". Logga in på den svenska sidan så fungerade det för mig igen och inloggningen sparades! I alla fall fungerar det just nu.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 14:31Landar ni i Sverige på den här sidan?
http://www.ipnr.se/
Landar ni i Sverige på den här sidan?