Quote from Guest on 31 May 2012, 09:51Det är kul att logga tid på utrustning, men det finns lite saker jag saknar där..
- Automatiskt val av utrustning vid viss sport
Som glad amatör har jag bara en uppsättning prylar när jag springer och en annan när jag cyklar. Det vore praktiskt att slipp
Det är kul att logga tid på utrustning, men det finns lite saker jag saknar där..
- Automatiskt val av utrustning vid viss sport
Som glad amatör har jag bara en uppsättning prylar när jag springer och en annan när jag cyklar. Det vore praktiskt att slipp
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 10:01Om du bara har en utrustning så borde du veta vilken du använder.
Om du bara har en utrustning så borde du veta vilken du använder.
Quote from Elias Engqvist on 31 May 2012, 10:22Köp lite fler löpardojor och cyklar så slipper du det problemet!
Köp lite fler löpardojor och cyklar så slipper du det problemet!
Quote from ellen olsson on 31 May 2012, 10:46> Köp lite fler löpardojor och cyklar så slipper du det problemet!
+1 🙂
> Köp lite fler löpardojor och cyklar så slipper du det problemet!
+1 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 13:18Skulle hellre se en funktion där man kan ange olika utrustning för olika intervall i ett pass. Under en triathlontävling byter man ju utrustning två gånger och det blir ju fel i statistiken om det ser ut som att såväl våtdräkt, cykel, hjälm, glasögon, cyk
Skulle hellre se en funktion där man kan ange olika utrustning för olika intervall i ett pass. Under en triathlontävling byter man ju utrustning två gånger och det blir ju fel i statistiken om det ser ut som att såväl våtdräkt, cykel, hjälm, glasögon, cyk