Quote from Guest on 12 June 2012, 19:13Hej!
Jag är sån himla rookie, måste fråga.
Häromdagen fick jag punka och bytte slangen ute på vägen. Hittade glasbit som satt fast i däcket som jag givetvis tog bort, och nu är det ett litet hål i däcket. Har cyklat några mil efter och det verkar hålla
Hej!
Jag är sån himla rookie, måste fråga.
Häromdagen fick jag punka och bytte slangen ute på vägen. Hittade glasbit som satt fast i däcket som jag givetvis tog bort, och nu är det ett litet hål i däcket. Har cyklat några mil efter och det verkar hålla
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 19:23I med lite Superlim(cyanoakrylat) i skärsåret när du har släppt ut luften.
I med lite Superlim(cyanoakrylat) i skärsåret när du har släppt ut luften.
Quote from Bertil Nolheim on 13 June 2012, 11:45Eller trycka dit lite Liquisole.
Eller trycka dit lite Liquisole.
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 12:28Jag hade nog bytt, förslagen ovan är bra de med men det känns osäkert att ge sig ut på "tävling" med ett däck som redan är reparerat.
Jag hade nog bytt, förslagen ovan är bra de med men det känns osäkert att ge sig ut på "tävling" med ett däck som redan är reparerat.
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 12:34Lysande! Detta hade jag inte alls tänkt på. Ska genast införskaffa Liquisole och/eller superlim, tack 🙂
Lysande! Detta hade jag inte alls tänkt på. Ska genast införskaffa Liquisole och/eller superlim, tack 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 12:49Som extra plåster kan man dra dit en vanlig laglapp på insidan av däcket också...
Som extra plåster kan man dra dit en vanlig laglapp på insidan av däcket också...