Quote from Guest on 1 November 2010, 11:53Hej
Jag har svårt att komma igång med träningen igen efter årets satsning, körde vätternrundan kalmar mm men nu har jag ingen motivation längre, känns jobbigt att uppbåda den energi och diciplin som krävs, samtidigt vet jag att man mår så himla bra när
Hej
Jag har svårt att komma igång med träningen igen efter årets satsning, körde vätternrundan kalmar mm men nu har jag ingen motivation längre, känns jobbigt att uppbåda den energi och diciplin som krävs, samtidigt vet jag att man mår så himla bra när
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 12:03Känner igen det där, genomförde ganska många olika typer av lopp/tävlingar och tränade hårt i år. Ganska naturligt att det kommer en tid där man måste låta kropp och huvud vila.
För min del har det handlat om att fundera ut nya mål, upplägg för träning o
Känner igen det där, genomförde ganska många olika typer av lopp/tävlingar och tränade hårt i år. Ganska naturligt att det kommer en tid där man måste låta kropp och huvud vila.
För min del har det handlat om att fundera ut nya mål, upplägg för träning o
Quote from Ingemar Lindgren on 1 November 2010, 13:05Gör något annat! Kropp och inte minst huvud behöver vila, så testa på sånt som du velat testa på oavsett om det passar i planen eller inte. Kör någon lagsport med arbetskamrater, testa på att rida, kör MTB i funparken eller downhill, UV-rugby, vadsomhelst
Gör något annat! Kropp och inte minst huvud behöver vila, så testa på sånt som du velat testa på oavsett om det passar i planen eller inte. Kör någon lagsport med arbetskamrater, testa på att rida, kör MTB i funparken eller downhill, UV-rugby, vadsomhelst
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 13:22Några tappra försök till pepp:
- Våga vägra träna! Bestäm dig för att inte träna, inte just nu i alla fall. Göm träningsprylarna helt så de blir svåra att hitta eller be någon närstående att göra det så att det blir än svårare. Låt inget stå framme som p
Några tappra försök till pepp:
- Våga vägra träna! Bestäm dig för att inte träna, inte just nu i alla fall. Göm träningsprylarna helt så de blir svåra att hitta eller be någon närstående att göra det så att det blir än svårare. Låt inget stå framme som p
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 13:42Vila helt ett tag. Fundera över säsongen, skriv långa blogginlägg om vad som var bra och vad som var dåligt. Vad som var roligt och vad som bara var jobbigt. Vältra dig i framgångarna, hitta på bra ursäkter till eventuella misslyckanden.
Analysera vad s
Vila helt ett tag. Fundera över säsongen, skriv långa blogginlägg om vad som var bra och vad som var dåligt. Vad som var roligt och vad som bara var jobbigt. Vältra dig i framgångarna, hitta på bra ursäkter till eventuella misslyckanden.
Analysera vad s
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 19:01Nu är jag verkligen ett blåbär i sammanhanget... Men jag tror att boken "Breakthrough triathlon training" skulle kunna hjälpa dig! Den tar upp just såna här perioder med dålig motivation.
Nu är jag verkligen ett blåbär i sammanhanget... Men jag tror att boken "Breakthrough triathlon training" skulle kunna hjälpa dig! Den tar upp just såna här perioder med dålig motivation.
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 15:47Tack
för alla svar känner redan att jag inte behöver ha dåligt samvete, konstig det där! i alla fall så kände jag helt plötsligt lust att ut och löpa lite utan klocka då, och till och med gå så långt att jag inte ens registrar på funbeat. bara för att i
Tack
för alla svar känner redan att jag inte behöver ha dåligt samvete, konstig det där! i alla fall så kände jag helt plötsligt lust att ut och löpa lite utan klocka då, och till och med gå så långt att jag inte ens registrar på funbeat. bara för att i