Quote from Guest on 22 August 2007, 22:01Hej!
Kul initiativ Per med en satsgrupp 🙂 Hoppas bara vi kan bli några fler!
Men jag varnar er - detta är beroendeframkallande.Alexandra
Hej!
Kul initiativ Per med en satsgrupp 🙂 Hoppas bara vi kan bli några fler!
Men jag varnar er - detta är beroendeframkallande.
Alexandra
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 22:11Jag håller med - beroendeframkallane är det verkligen - men jätteroligt. Pär och Alexandra är med på min topplista. Hoppas att ni andra också går med så att jag kan lägga upp fler. Lycka till med träningen! Kram från Anna
Jag håller med - beroendeframkallane är det verkligen - men jätteroligt. Pär och Alexandra är med på min topplista. Hoppas att ni andra också går med så att jag kan lägga upp fler. Lycka till med träningen! Kram från Anna
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 09:21Hej!
Absolut beroendeframkallande, men det är ju träningen redan...
Jag hoppas att alla på SATS hakar på och skriver in sina träningar så kan vi kanske se om vi kan ordna något slags tävling eller så för att peppa alla att överträffa sig själva!
Vi hörs o
Hej!
Absolut beroendeframkallande, men det är ju träningen redan...
Jag hoppas att alla på SATS hakar på och skriver in sina träningar så kan vi kanske se om vi kan ordna något slags tävling eller så för att peppa alla att överträffa sig själva!
Vi hörs o
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 20:01Hmm.. Tror ni verkligen att det behövs ordnas nån tävling? Jag tycker de där minutstaplarna är fullt tillräckliga för att frammana min fightingvilja i alla fall 😀
Men idag blir det vila. Gårdagens intervaller i Sunnerstabacken känns i kroppen...Vi ses!
Hmm.. Tror ni verkligen att det behövs ordnas nån tävling? Jag tycker de där minutstaplarna är fullt tillräckliga för att frammana min fightingvilja i alla fall 😀
Men idag blir det vila. Gårdagens intervaller i Sunnerstabacken känns i kroppen...
Vi ses!