Quote from Guest on 15 April 2006, 22:17Jag såg nu att vi var 8 st som kommit över till Funbeat än så länge.
Jag har lagt er andra 7 på min Topplista, lite kul så vi har koll på varandra!
Må så gott och träna på!
GLAD PÅSK!
//Kikie från AFF (här: Kristina Eriksson).
Jag såg nu att vi var 8 st som kommit över till Funbeat än så länge.
Jag har lagt er andra 7 på min Topplista, lite kul så vi har koll på varandra!
Må så gott och träna på!
GLAD PÅSK!
//Kikie från AFF (här: Kristina Eriksson).
Quote from Marléne Lönnqvist on 15 April 2006, 22:27Hejsan!
Vi får väl se hur många som hittar över så småningom. Dock ha jag uppstäckt att sammanställningen kommer gå sååå mycket långsammare för mig här om inte Olle fixar några småsaker 🙁 Just nu dubbelregistrerar jag på Piggelin oxå för att denna pågåe
Hejsan!
Vi får väl se hur många som hittar över så småningom. Dock ha jag uppstäckt att sammanställningen kommer gå sååå mycket långsammare för mig här om inte Olle fixar några småsaker 🙁 Just nu dubbelregistrerar jag på Piggelin oxå för att denna pågåe
Quote from Lotta K on 16 April 2006, 09:21Å nej, vad trist.....
Hoppas hoppas Olle kan fixa det då. Det är ju inget kul om det ska bli massa extrajobb för dig...
Å nej, vad trist.....
Hoppas hoppas Olle kan fixa det då. Det är ju inget kul om det ska bli massa extrajobb för dig...
Quote from Funbeat user on 16 April 2006, 20:44Hej !
Nu är oxå jag här och letar mig vilset fram . Men hur 17 ska man få över all den träning man redan gjort , det är omöjligt eller?
Glad Påsk på er förrästen. Kan tala om att jag håller på och dra i gång löpsäsongen=)
Hej !
Nu är oxå jag här och letar mig vilset fram . Men hur 17 ska man få över all den träning man redan gjort , det är omöjligt eller?
Glad Påsk på er förrästen. Kan tala om att jag håller på och dra i gång löpsäsongen=)
Quote from Lotta K on 17 April 2006, 17:53KUL att ha dig här!!!!
Duktig du är som kör igång med löpning nu. Själv hade jag tänkt springa tjejmilen i år, men blev gravid istället (*GLAD*) så jag får nöja mig med promenader och cykling!
TYVÄRR kan jag inte hjälpa dig med hur överföringen går till.
KUL att ha dig här!!!!
Duktig du är som kör igång med löpning nu. Själv hade jag tänkt springa tjejmilen i år, men blev gravid istället (*GLAD*) så jag får nöja mig med promenader och cykling!
TYVÄRR kan jag inte hjälpa dig med hur överföringen går till.
Quote from Andreas Bergström on 1 May 2006, 20:29HejHej ^^ ja det är roligt 🙂
HejHej ^^ ja det är roligt 🙂
Quote from Marléne Lönnqvist on 1 May 2006, 20:50För att föra över från piggelin sparar man som en excelfil där. I gruppen Piggelinare så står det hur man gör har jag för mig. Annars fråga igen så ger jag dig steg för steg instruktioner.
För att föra över från piggelin sparar man som en excelfil där. I gruppen Piggelinare så står det hur man gör har jag för mig. Annars fråga igen så ger jag dig steg för steg instruktioner.