Quote from Guest on 21 October 2005, 23:03Skapade en egen grupp för oss. Insåg att alla mina jobbarkompisar skulle få våra inlägg annars. Kanske dom inte behöver få. Så vi använder väl oss av den här istället!
Hejja hejja!
Skapade en egen grupp för oss. Insåg att alla mina jobbarkompisar skulle få våra inlägg annars. Kanske dom inte behöver få. Så vi använder väl oss av den här istället!
Hejja hejja!
Quote from Mats Andersson on 21 October 2005, 23:13hejja hejja, detta va en skitkul sida tycker jag! men du madde, jag försökte få en kollega att joina, men hon sa att det kostade pengar på ngt sätt, det gör det väl ändå inte?? jag har då iallafall inte märkt ngt...???
hejja hejja, detta va en skitkul sida tycker jag! men du madde, jag försökte få en kollega att joina, men hon sa att det kostade pengar på ngt sätt, det gör det väl ändå inte?? jag har då iallafall inte märkt ngt...???
Quote from Madeleine Jiredal on 24 October 2005, 21:41Hej igen!
Bra idé Madde!NEJ, det kostar ingenting! så det kan du hälsa vem-det-nu-va, sara!
kram!
Hej igen!
Bra idé Madde!
NEJ, det kostar ingenting! så det kan du hälsa vem-det-nu-va, sara!
kram!
Quote from Mats Andersson on 24 October 2005, 23:22haha det var väl det jag visste. ska säga till henne, det är min "träningspartner".... jenny, tränar du på friskis på v hamngt nu eller??? kram
haha det var väl det jag visste. ska säga till henne, det är min "träningspartner".... jenny, tränar du på friskis på v hamngt nu eller??? kram
Quote from Madeleine Jiredal on 25 October 2005, 07:07Nej, jag tränar på Rambergsvallens gym.. eller eg bara passen! Ska byte ner till Eriksberg i april, då vi flyttat!!!
Du, har du sett bilderna från lägenheten, (den nya!) på min hemsida?
www.jennybrodin.comKram!
Nej, jag tränar på Rambergsvallens gym.. eller eg bara passen! Ska byte ner till Eriksberg i april, då vi flyttat!!!
Du, har du sett bilderna från lägenheten, (den nya!) på min hemsida?
http://www.jennybrodin.com
Kram!
Quote from Mats Andersson on 25 October 2005, 09:18finfin sida jenny, och inte minst finfin lägehet!!!!!!!!!!!!! är det bra på rambergsvallen då? jag tänkte börja simma där. simmade på valhalla förra hösten men nu är det lite närmre m rambergsvallen eftersom jag inte går i skolan på humanisten längre... o
finfin sida jenny, och inte minst finfin lägehet!!!!!!!!!!!!! är det bra på rambergsvallen då? jag tänkte börja simma där. simmade på valhalla förra hösten men nu är det lite närmre m rambergsvallen eftersom jag inte går i skolan på humanisten längre... o
Quote from Kicki Aspestedt on 1 November 2005, 09:58Hej girls!
Hur ska vi sparaka igång Anna & SaraB?
kram kram
Hej girls!
Hur ska vi sparaka igång Anna & SaraB?
kram kram
Quote from Madeleine Jiredal on 1 November 2005, 10:06Hej!
Sara tränar nog, men vill inte vara med ändå... 🙁
Anna... Ja du, ska vi hota med nått? Eller muta kanske, vet inte riktigt vilken taktik vi ska använda där...kram!
Hej!
Sara tränar nog, men vill inte vara med ändå... 🙁
Anna... Ja du, ska vi hota med nått? Eller muta kanske, vet inte riktigt vilken taktik vi ska använda där...
kram!
Quote from Lina Karlsson on 14 November 2005, 13:00ha ha ha..
Har missat era diskussioner här.. Hoppas att allt är bra med er! Ni är så himla hurtiga!
Åker till Barcelona på torsdag för att stanna över helgen. Skall bli underbart... dock ingen träning.
Ha det kanonbra!
Kramar
ha ha ha..
Har missat era diskussioner här.. Hoppas att allt är bra med er! Ni är så himla hurtiga!
Åker till Barcelona på torsdag för att stanna över helgen. Skall bli underbart... dock ingen träning.
Ha det kanonbra!
Kramar
Quote from Kicki Aspestedt on 14 November 2005, 14:52ANNA, din griiis! Vill också till Barcelona!!! Usch o fy va fusk!
ANNA, din griiis! Vill också till Barcelona!!! Usch o fy va fusk!