Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej på er!
Fick precis Lindas epost, och detta är ett svar på detta!
Det har inte börjat bra för mig. Endast 15 minuter på trappmaskinen, sedan svimfärdig! Men, men...utmaningen är antagen! Imorgon börjar det! 🙂

Hej tjejer!
Japp, nu kör vi! 🙂

Vad ska vi ha för pris?
Alla köper en flaska skumpa eller schysst vin och så tävlar vi om potten?
När är slutdatum?

Kram
Maria

Ett gemensamt SPA-besök när det har gått tre månader? Dvs om alla når målet...
😉

Kampen mot fläsket, gillar det hahahaha!!!

Japp, då kör vi... Idag måndag får det bli ett medelpass. Har varit dålig på att lägga in min träning här, så det får jag ändra på. 😉
Lets go(H:)

Lycka till, tjejer!!!(H)

Hehe! Kampen mot fläsket!! Toppen!
Jag har gått tor jobbet idag, men inte tränat på "riktigt" på evigheter. Tänkte ta mitt första pass imorgon, och det blir Friskis&svettis.

Ja, vad ska priset vara?

Vi behöver komma fram till:
-vad priset ska vara
-vilken tidsperiod
-hur vi räknar
-vad som räknas som ett träningspass

Målsättningen (förutom för träningsräven Maria) är väl att träna minst två pass i veckan, där fler ger pluspoäng och färre ger minus?

Hej,
Kan vi inte köra så här...
Start 15:e december.
Sen kör vi månadsvinster tom 15 mars eller nåt? Så vi utser en vinnare (flest tränade minuter) den 15 jan, 15 feb och 15 mars. Vad tror ni om det? Den 15:e mars kan vi utes vinnare både för totalen oc

Ja, månadsvis (så den 15:e varje månad) fram till mars låter rimligt och en bra period. En flarra i vinst per person är helt ok för min del...då måste vi även ha månadsträffar och småfira lite - bra där 😉

Har varit dålig på att registera min träning, me

Hej tjejer!

Jag tycker att vi gör något ihop istället för att slåss om en pott. Tycker det ska vara roligt och motiverande, snarare än en strid på kniven. Jag vet med mig att jag inte har lust/tid/ork och möjlighet att träna så mycket mer än två gånger i

Hej på er!
Jag tycker att Ulrikas idé om att vi ska göra något gemensamt är toppen! Det skulle kännas uppmuntrande, särskilt nu när jag har så dålig träningsrutin...

Mitt förslag är att ett träningspass ska vara minst 45 minuter och att det ska vara "ri