Quote from Guest on 16 January 2008, 14:19Marathon och halvmarathon i Malmö i april. Detta är även Veteran SM i marathon.
http://www.heleneholmsif.se/media/Inbjudningar/Inbjudan_marathon_2008.pdf
Marathon och halvmarathon i Malmö i april. Detta är även Veteran SM i marathon.
http://www.heleneholmsif.se/media/Inbjudningar/Inbjudan_marathon_2008.pdf
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 14:29Jag vet inte om det för min del är läge att redan i april ge sig på en halvmara, men jag har den preliminärt i min kalender i alla fall. Själv tycker jag det är synd att man kör VSM i maraton så tidigt på året, grundträningen har ju för många knappt avslu
Jag vet inte om det för min del är läge att redan i april ge sig på en halvmara, men jag har den preliminärt i min kalender i alla fall. Själv tycker jag det är synd att man kör VSM i maraton så tidigt på året, grundträningen har ju för många knappt avslu
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 08:40Någon som ska springa detta mer än jag till helgen (halvmaraton)?
Någon som ska springa detta mer än jag till helgen (halvmaraton)?
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 09:15Jag hade tänkt springa halvmaran men jag har varit skadad ett tag och vågar inte springa så långt än 🙁 tyvärr. Lycka till!
Jag hade tänkt springa halvmaran men jag har varit skadad ett tag och vågar inte springa så långt än 🙁 tyvärr. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 09:55Tackar, någon som vet hur den är att springa, trevlig miljö osv?
Tackar, någon som vet hur den är att springa, trevlig miljö osv?
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 11:00Jag hade tänkt springa men jag velar lite då träningen har inte gått så bra. Så jag tror inte det blir springa för mig.
Jag hade tänkt springa men jag velar lite då träningen har inte gått så bra. Så jag tror inte det blir springa för mig.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 13:11Jag har inte sprungit den, men jag skulle tippa att den är rätt snabb/platt. Men kanske nån annan vet bättre?
Jag har inte sprungit den, men jag skulle tippa att den är rätt snabb/platt. Men kanske nån annan vet bättre?
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 23:40Jag ska springa. Första tävlingen för i år. Intressant att se vad man kan göra för tid.
Jag ska springa. Första tävlingen för i år. Intressant att se vad man kan göra för tid.
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 13:21Robert har du deltagit i Heleneholm tidigare så du vet vad man kan vänta sig av banan?
Robert har du deltagit i Heleneholm tidigare så du vet vad man kan vänta sig av banan?