Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Funktionen "Hemliga kommentarer" vid träningsregistrering är bra. Där brukar jag t.ex. skriva en del noteringar om småskavanker som jag vill ha uppsikt över men som kanske inte andra behöver se.

Ett litet problem är dock att detta inte fungerar dagar ut

Lägg in en minut med övriga aktiviteter.

David> Det är ingen bra lösning. Dagar utan träning borde vara helt rena i kalendern för att få bättre översikt. Förutom de eventuella hemliga kommentarer i gråskala som jag här efterlyser och som kan ses bara av mig.

Kollegieblock?

David:
Men vitsen är att kunna samla det mesta som rör träningen på ett ställe. Detta utan att det blir för svårt för en gäst som tittar in i träningsdagboken att få översikt.

Är verkligen mitt förslag/önskemål så stolligt?

Men ska det vara hemligt så finns det någon kalender i datorn.
För mig blir det lite kaka på kaka med en massa funktioner som är lite overkill i Funbeat och som säkert fodrar tid att lösa.

Man kan ju ställa in i profilen att dagsnoteringarna ska vara hemliga - eller använder du dem till andra saker också, som du vill ska synas?

Anne J> Tack! Jag har faktiskt missat att den möjligheten fanns och får kanske be om ursäkt för den här tråden. Skall se om det löser det hela.

Iofs hade det varit ännu bättre (för mig) att det fanns möjlighet att både ha synliga och hemliga dagsnoteri

Äh, du ska inte be om ursäkt :D. David är en liten retsticka och tack vare tråden lärde ju du (och kanske nån mer) dig nåt som kanske tagit lång tid att spontanhitta.

Man ska visa lite vördnad mot de lite äldre grå eminenserna och gärna bjuda dem på mat o dryck vid tillfälle.

12