Quote from Guest on 2 November 2009, 16:34Från www.hemlingbylk.se :
Dags att återupprepa förra årets succé med ett 5 mil långt träningspass i Gävles vackra omgivningar. Helt ny bana i år!
Träningen är öppen även för andra klubbar, ta gärna med löparkompisar utifrån!
Orkar man inte hela banan går
Från http://www.hemlingbylk.se :
Dags att återupprepa förra årets succé med ett 5 mil långt träningspass i Gävles vackra omgivningar. Helt ny bana i år!
Träningen är öppen även för andra klubbar, ta gärna med löparkompisar utifrån!
Orkar man inte hela banan går
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 16:44Kul och bra att ni har tagit initiativet till detta! (t+)
Jag hoppas att jag kan vara med den 22 november - lägger in den i min kalender i alla fall :-).
Om jag fick bestämma skulle nog rasterna vara 15 i stället för 30 minuter. Tror att det räcker tt o
Kul och bra att ni har tagit initiativet till detta! (t+)
Jag hoppas att jag kan vara med den 22 november - lägger in den i min kalender i alla fall :-).
Om jag fick bestämma skulle nog rasterna vara 15 i stället för 30 minuter. Tror att det räcker tt o
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:11Jättekul initiativ. Jag ska ta en rejäl funderare. Kan faktiskt tänka mig att åka från Sthlm för att uppleva detta.
Jättekul initiativ. Jag ska ta en rejäl funderare. Kan faktiskt tänka mig att åka från Sthlm för att uppleva detta.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:42Skitakul grej i en annars ganska så ultra-befriad nejd. Ska kolla upp med sonen hur han tycker å tänker så kanske vi hänger på. Annars som sagt en jättebra satsning.;);)
Skitakul grej i en annars ganska så ultra-befriad nejd. Ska kolla upp med sonen hur han tycker å tänker så kanske vi hänger på. Annars som sagt en jättebra satsning.;);)
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 12:25Måste kolla med hemmet först om jag får åka
Måste kolla med hemmet först om jag får åka
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 13:59Låter kul.
När jag blir stor ska jag också vara med på nån delsträcka.
Låter kul.
När jag blir stor ska jag också vara med på nån delsträcka.
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 20:29Passet är modifierat enligt önskemål som kommit in. Rasterna är kortade och passet slutar därmed en hel timme tidigare. Det har den trevliga effekten att Hemlingbystugan inte hinner stänga, bra för långväga gäster att hinna duscha och basta. (Men vi Gävle
Passet är modifierat enligt önskemål som kommit in. Rasterna är kortade och passet slutar därmed en hel timme tidigare. Det har den trevliga effekten att Hemlingbystugan inte hinner stänga, bra för långväga gäster att hinna duscha och basta. (Men vi Gävle
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 21:59Skulle också ha velat vara med en bit i alla fall när det skulle gå i en fart som jag hade mäktat med men är troligen på sydligare bräddgrader då. Men annars hör jag av mig.
Skulle också ha velat vara med en bit i alla fall när det skulle gå i en fart som jag hade mäktat med men är troligen på sydligare bräddgrader då. Men annars hör jag av mig.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 09:57Kanske du kan vara med på en liten bit, Pia? Eller iallafall komma till en fikakontroll och säga hej! SKulle vara roligt om du dök upp.
Kanske du kan vara med på en liten bit, Pia? Eller iallafall komma till en fikakontroll och säga hej! SKulle vara roligt om du dök upp.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 11:42Att starten går 7.30 tycker jag som funderar på att åka från Sthlm är lite för tidigt.
Det skulle vara bättre om man hade starten vid 9-10 tiden för oss långväga resenärer. Jag vore tacksam om man tittade på möjligheten att flytta starten en timme eller
Att starten går 7.30 tycker jag som funderar på att åka från Sthlm är lite för tidigt.
Det skulle vara bättre om man hade starten vid 9-10 tiden för oss långväga resenärer. Jag vore tacksam om man tittade på möjligheten att flytta starten en timme eller