Quote from Guest on 24 April 2008, 20:03Inspirerad av andra diskussioner tog jag en tur till cykelrummet i mitt studenthus för att så att säga botanisera lite.
Eftersom jag gärna provar mina teknikkunskaper på saker och ting och tyvärr till följd av detta skickat mer än en pryl till de sälla j
Inspirerad av andra diskussioner tog jag en tur till cykelrummet i mitt studenthus för att så att säga botanisera lite.
Eftersom jag gärna provar mina teknikkunskaper på saker och ting och tyvärr till följd av detta skickat mer än en pryl till de sälla j
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 20:13Du kan säkert få råd av andra Göteborgare.
Jag bor för långt borta, men min kusin är Chef för Kriminalpolisen i V Götaland.
Du kan säkert få råd av andra Göteborgare.
Jag bor för långt borta, men min kusin är Chef för Kriminalpolisen i V Götaland.
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 20:20Nu vet jag var min sadel tog vägen
Nu vet jag var min sadel tog vägen
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 20:22Min kusin har inte tagit den!
Min kusin har inte tagit den!
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 20:26Per ge tillbaka von Larssons sadel 😉
Per ge tillbaka von Larssons sadel 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 20:45Vi får hoppas att han _inte_ även tog över Von L:s sadelföring för den verkar ju smärtsam.
Vi får hoppas att han _inte_ även tog över Von L:s sadelföring för den verkar ju smärtsam.
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 20:48det tycker jag han förtjänar!
det tycker jag han förtjänar!
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 20:49Nu växte hornen ut!
Nu växte hornen ut!
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 20:53Per ska vi tolka din tystnad som du skyldig?? Kanske rent av flytt landet?
Per ska vi tolka din tystnad som du skyldig?? Kanske rent av flytt landet?
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 20:54Fullt upp med att plåstra om....
Fullt upp med att plåstra om....