Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHemsidan
You need to log in to create posts and topics.

12

Är det någon mer än jag som fortfarande inte kan ändra boxarna på Start(Hem)sidan. Läste mitt i en rapporttråd om att det var fler som upplevde detta, då, när FB gjordes om.
Kan sedan inte hitta mer om detta så jag undrar i en ny tråd. Hur gör jag för at

Tillåter du kakor?

Premium feature?

Peter: Ja.

Mikael: Jag är betalande, dvs premium, så det kan det inte vara.

Jag kör Chrome och det funkar bra. Dock märkte jag att det tog några sekunder innan boxen försvann.

Du kanske ska uppdatera med F5 efter att Du har klickat på x:et?

Annars vet jag inte. Är inte så haj på såna här saker.

Hrmmm..nu provade jag även med Chrome, Sylvia, men nej det går inte. Boxen försvinner en kort sekund för sedan vara där snabbt igen. Som sagt på profilsidan kunde jag kryssa bort i stort sett allt. Om jag inte lämnar en box kvar där så kommer alla tillbak

Marna - jag är ju inte premium själv, så jag kan ju tolka det hela fel. Men när jag kikar på den här tråden kan jag bara konstatera att du inte har någon liten stjärna fäst vid din avatar (som Mikael, Peter och Sylvia) och denna stjärna är välan det som s

Nu har vi fixat en bugg som gjorde att vissa inte kunde ändra på boxarna på startsidan.

Obs att man INTE behöver vara premium för att arrangera om boxarna.

Per: Man kan välja om man vill visa att man är Premiummedlem eller inte (då syns inte stjärnan).

Och när ändå det buggfixas!

"Nyheter från FunBeat" Som är låst, saknar "Nästa olästa diskussion" knappen

12