Quote from Guest on 30 January 2012, 10:37http://www.praguemarathon.com/en/2012/hervis-prague-half-marathon/hervis-prague-half-marathon/about-the-race
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 10:47Hur har ni tänkt er ta er till Prag? Verkar inte gå så bra med flyg dit i samband med loppet
Hur har ni tänkt er ta er till Prag? Verkar inte gå så bra med flyg dit i samband med loppet
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 11:02Jag flyger ner med SAS via Köpenhamn på fredagen och med SAS direkt Arlanda på måndagen.
Jag flyger ner med SAS via Köpenhamn på fredagen och med SAS direkt Arlanda på måndagen.
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 11:28Får kolla på det jag med då. Första flygen jag kollade på var restiden 12h på fredagen och det kändes inte så lockande....
Får kolla på det jag med då. Första flygen jag kollade på var restiden 12h på fredagen och det kändes inte så lockande....
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 20:07Men Czech Airlines flyger väl direkt varje dag, bara 2 timmar.
Men Czech Airlines flyger väl direkt varje dag, bara 2 timmar.