Quote from Guest on 2 May 2007, 22:44Motionslopp med start på Hisingen (Göteborg)
Sträckor: 18 Km, 55 Km eller 108 Km
Motionslopp med start på Hisingen (Göteborg)
Sträckor: 18 Km, 55 Km eller 108 Km
Quote from Funbeat user on 2 May 2007, 22:54Då var man anmäld till detta lopp. Nån mer som skall köra ?
Då var man anmäld till detta lopp. Nån mer som skall köra ?
Quote from Mats Andersson on 3 May 2007, 00:30Ah va kul Johan! Du är välkommen!
Kör du långa banan kan du morsa på mig i depån efter 6 mil där jg står och levererar Enervit på löpande band till er som kör.http://www.hisingensck.se/hisingenrunt/
Ah va kul Johan! Du är välkommen!
Kör du långa banan kan du morsa på mig i depån efter 6 mil där jg står och levererar Enervit på löpande band till er som kör.
Quote from Lotta W on 3 May 2007, 09:53Jag har kört de senaste åren och tänkte köra i år också men skall _tyvärr_ på konferens och blir tvungen att försöka hyra en cykel på Kos istället 😉
Jag har kört de senaste åren och tänkte köra i år också men skall _tyvärr_ på konferens och blir tvungen att försöka hyra en cykel på Kos istället 😉
Quote from ellen olsson on 3 May 2007, 19:12Kos har sjunkit som det berömda Atlantis så er konferens är inställd. Det blir en alternativ konferens i Novosibirsk i januari istället. 😉
Kos har sjunkit som det berömda Atlantis så er konferens är inställd. Det blir en alternativ konferens i Novosibirsk i januari istället. 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 21:32Jodå det blir långa banan för mig och kompisarna så vi stannar till i depån och hoppas på extra god sportdryck. 😉
Jodå det blir långa banan för mig och kompisarna så vi stannar till i depån och hoppas på extra god sportdryck. 😉
Quote from Lotta W on 4 May 2007, 09:14Fredrik, då måste jag ju plocka fram skidorna 😉
Fredrik, då måste jag ju plocka fram skidorna 😉
Quote from ellen olsson on 5 May 2007, 07:19> Fredrik, då måste jag ju plocka fram skidorna
Risken är överhängande att det är för kallt för skidåkning men om det går åka så är det nog lätt att få fäste... 😉
> Fredrik, då måste jag ju plocka fram skidorna
Risken är överhängande att det är för kallt för skidåkning men om det går åka så är det nog lätt att få fäste... 😉
Quote from Lena O on 14 May 2007, 22:16Finns det någon från Norrköpingstrakten eller norr om som tänka åker denna?
Söker möjlighet till samåkning/G.
Finns det någon från Norrköpingstrakten eller norr om som tänka åker denna?
Söker möjlighet till samåkning
/G.
Quote from Mats Andersson on 17 May 2007, 22:03Mr Fleming kom sent men körde fort på dagens Hisingen Runt 🙂
http://www.pixbox.se/pic_show_id10183249.html
Mr Fleming kom sent men körde fort på dagens Hisingen Runt 🙂