Quote from Guest on 9 March 2010, 20:46Hej,
Jag har en fråga angående historiken. När man avslutat ett träningspass genom att trycka på stop så kan man inte se passet i historiken förrän efter en stund. Kan man se det nyligen tränade passet direkt på något sätt? Verkar som klockan fortsätter a
Hej,
Jag har en fråga angående historiken. När man avslutat ett träningspass genom att trycka på stop så kan man inte se passet i historiken förrän efter en stund. Kan man se det nyligen tränade passet direkt på något sätt? Verkar som klockan fortsätter a
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 20:56Vilken modell på klocka har du?
Vilken modell på klocka har du?
Quote from Camilla Höög on 9 March 2010, 21:06Jag testade med min 305:a nu och passet fanns tillgängligt så fort jag tryckt stop.
Jag testade med min 305:a nu och passet fanns tillgängligt så fort jag tryckt stop.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 21:09Jag har en 310 XT. Ganska avgörande att skriva rätt modell 😀
Jag har en 310 XT. Ganska avgörande att skriva rätt modell 😀
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 19:35Efter att du har tryckt på stop skall du trycka och hålla inne lap/reset knappen i tre sekunder, sedan kan du se träningsrundan i historiken.
/A
Efter att du har tryckt på stop skall du trycka och hålla inne lap/reset knappen i tre sekunder, sedan kan du se träningsrundan i historiken.
/A
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 19:58Behöver man verkligen det? på min 405:a kan jag se passet med varv och sånt uder själva passet med klockan rullande...
Behöver man verkligen det? på min 405:a kan jag se passet med varv och sånt uder själva passet med klockan rullande...
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 20:18Nu blev jag osäker, men jag tror att det är så på 310xt. Får kolla i morgon kväll vilket som gäller...
//A
Nu blev jag osäker, men jag tror att det är så på 310xt. Får kolla i morgon kväll vilket som gäller...
//A
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 21:18Tack så mycket Andreas! Det funkade utmärkt. (t+)
/Anders
Tack så mycket Andreas! Det funkade utmärkt. (t+)
/Anders
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 22:36🙂
🙂