Quote from Guest on 24 February 2014, 23:07Någon som vet om man kan titta tillbaka på sina träningspass lång tid tillbaka ett år eller så) och då se allt man skrivit om sina pass? Hur gör man i så fall? Jag skulle önska att man kunde se hela kalendern månad för månad och se vad man skrivit, tider
Någon som vet om man kan titta tillbaka på sina träningspass lång tid tillbaka ett år eller så) och då se allt man skrivit om sina pass? Hur gör man i så fall? Jag skulle önska att man kunde se hela kalendern månad för månad och se vad man skrivit, tider
Quote from Elias Engqvist on 24 February 2014, 23:17I rutan längst upp till vänster kan du välja vilket år du vill se!
I rutan längst upp till vänster kan du välja vilket år du vill se!
Quote from Funbeat user on 25 February 2014, 20:34Utöver år så kan man välja precis vilket tidsintervall man vill (max 365 dagar). Så man kan med lite pillande visa månad för månad (ungefär).
Däremot går det inte att enkelt stega fram och tillbaka i den, som man kan i de flesta andra kalendrar.(Allt fi
Utöver år så kan man välja precis vilket tidsintervall man vill (max 365 dagar). Så man kan med lite pillande visa månad för månad (ungefär).
Däremot går det inte att enkelt stega fram och tillbaka i den, som man kan i de flesta andra kalendrar.
(Allt fi
Quote from Funbeat user on 25 February 2014, 22:17Ha ha - tack för hjälpen! Letade precis där tidigare men skrollade inte ner hela vägen.. 😉 Då är det ju precis som jag önskade 🙂
Ha ha - tack för hjälpen! Letade precis där tidigare men skrollade inte ner hela vägen.. 😉 Då är det ju precis som jag önskade 🙂