Quote from Guest on 8 April 2010, 20:41Finns det nåt sätt att enkelt hitta inlägg som man skrivit tidigare? Letar efter ett jag skrev för ett tag sen, kommer dock inte ihåg när och vet inte i vilken grupp jag postade det... Fick för mig att det fanns nån sån funktion att samla alla diskussione
Finns det nåt sätt att enkelt hitta inlägg som man skrivit tidigare? Letar efter ett jag skrev för ett tag sen, kommer dock inte ihåg när och vet inte i vilken grupp jag postade det... Fick för mig att det fanns nån sån funktion att samla alla diskussione
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:51Finns ingen sån funktion. Du får försöka komma på några bra sökord och skriva de i sökfältet uppe till höger.
Finns ingen sån funktion. Du får försöka komma på några bra sökord och skriva de i sökfältet uppe till höger.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:52Attans då, men tack i alla fall. Det tänkte jag inte ens på. Ibland behöver man hjälp att tänka 🙂
Attans då, men tack i alla fall. Det tänkte jag inte ens på. Ibland behöver man hjälp att tänka 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:57Nu hittade jag den! Tack än en gång 😀
Nu hittade jag den! Tack än en gång 😀
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:04Som tack måste jag få veta vad det va du hittade ;).
Som tack måste jag få veta vad det va du hittade ;).
Quote from ellen olsson on 8 April 2010, 21:06Någons armar? 😉
Någons armar? 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:08Ha ha ha ha. Man måste ha grym bålstabilitet om man lyckas cykla vidare utan armar. För att inte tala om vilket vindmotstånd de fladdrande ÄRMARNA måste utgöra.
Ha ha ha ha. Man måste ha grym bålstabilitet om man lyckas cykla vidare utan armar. För att inte tala om vilket vindmotstånd de fladdrande ÄRMARNA måste utgöra.
Quote from Magnus Gelang on 8 April 2010, 22:06Box: Om du nu markerar den diskussionen genom att klicka i den lilla flaggan så kommer den sen ligga kvar om du klickar på länken där det står hur många olästa inlägg du har 🙂
Box: Om du nu markerar den diskussionen genom att klicka i den lilla flaggan så kommer den sen ligga kvar om du klickar på länken där det står hur många olästa inlägg du har 🙂
Quote from Camilla Maunu on 10 April 2010, 10:05Mina armar är fortfarande på vift...
Mina armar är fortfarande på vift...
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 10:07Då kan du inte
http://www.sjohistoriska.se/~/media/Bilder_07/SM_skola/semforering13%20swf.ashx
Då kan du inte
http://www.sjohistoriska.se/~/media/Bilder_07/SM_skola/semforering13%20swf.ashx