Quote from Guest on 19 May 2011, 20:58Jag behöver hjälp!
Har precis köpt en ny dator och försöker föra över från min 310 till antingen Garmin eller till FB, men jag går bet. Problemet verkar vara att datorn inte hittar USB-stickan när jag sätter in den. Jag har provar i alla portar men det b
Jag behöver hjälp!
Har precis köpt en ny dator och försöker föra över från min 310 till antingen Garmin eller till FB, men jag går bet. Problemet verkar vara att datorn inte hittar USB-stickan när jag sätter in den. Jag har provar i alla portar men det b
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 21:08Om jag förstår dig rätt hittar du den inte alls på datorn. Då kanske ett samtal till Garmin om ny sticka bör bli nästa steg.
En kompis till mig startade om sin dator med ANT i kontakten och efter det har det fungerat.
Om jag förstår dig rätt hittar du den inte alls på datorn. Då kanske ett samtal till Garmin om ny sticka bör bli nästa steg.
En kompis till mig startade om sin dator med ANT i kontakten och efter det har det fungerat.
Quote from Camilla Höög on 19 May 2011, 22:21Vad står det i enhetshanteraren? Finns det några enheter som inte fungerar som de ska?
Vad står det i enhetshanteraren? Finns det några enheter som inte fungerar som de ska?
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 13:27Om jag minns rätt så står det något i manualen om att man skall installera drivrutiner för stickan innan man sätter den i datorn. Annars så kommer några defaultgrejor aktiveras och ta överhanden.
Gjorde själv detta när jag installerade om min gamla dator
Om jag minns rätt så står det något i manualen om att man skall installera drivrutiner för stickan innan man sätter den i datorn. Annars så kommer några defaultgrejor aktiveras och ta överhanden.
Gjorde själv detta när jag installerade om min gamla dator